Når kjente du sikkert liv?

Kangaruu

Forelsket i forumet
Junilykke 2022
Snøfnuggene 2025 ❄️
Som tittelen sier: når var du sikker på at du kjente liv? Jeg er 17+4 og trodde jeg kjente noe som kanskje var liv en del ganger, sist gang for en ukes tid siden… men har siden ikke kjent noe. Virker som alle kjenner liv og spark så tidlig, så blir bekymret. Ikke førstegangs og morkaken bak. Kjente sent sist, men da hadde jeg morkaken foran.

Som tittelen sier: når var du sikker på at du kjente liv? Jeg er 17+4 og trodde jeg kjente noe som kanskje var liv en del ganger, sist gang for en ukes tid siden… men har siden ikke kjent noe. Virker som alle kjenner liv og spark så tidlig, så blir bekymret. Ikke førstegangs og morkaken bak. Kjente sent sist, men da hadde jeg morkaken foran.
Kjente i uke 15/16 med nummer to, så kan godt være liv du kjente ❤️ Hadde morkaken foran, så kjente med noen dagers mellomrom i starten ❤️

Uke 14 med første (morkake bak), uke 11 med andre (morkake foran) :happy:

Synes det er vanskelig å huske nøyaktig, men har vel egentlig først vært helt sikker på at det jeg har kjent, har vært den lille i magen, fra rundt uke 18 eller enda litt senere. Hadde morkaken foran i første svangerskap, og øverst i nåværende/mitt andre svangerskap. Jeg har riktignok IBS, og litt urolig fordøyelse/mage, som kanskje har bidratt til at det har vært vrient å vite helt hva som er hva såpass tidlig. ☺️
Er du bekymret, ville jeg delt tankene med jordmor.

Last edited:
Back
Topp