Når kjente du liv i magen første gang?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Det var i hvert fall før oul. Tror jeg var ca 16 uker kanskje 17 når jeg var helt sikker på det var han jeg kjente:)

Uke 21 ca :-) Har foranliggende morkake, og er førstegangs..Så det var først i den tida jeg klarte å kjenne babyen :-)

Uke 14, kjente at det rørte seg der inne. Det var en helt ny følelse! Etter uke 15-16 var det ingen tvil om hva som lagde liv og røre, begynte å få synlige små dult på utsiden. Varierte veldig i hvor ofte og mye det var. Etter uke 18 var det gjevnt over og begynte å få døgnrytme :)

Måtte vente leeenge denne gang pga foranliggende morkake. Var vel ikke før uke 21 jeg kjente noe. Men kunne fortsatt gå dager mellom hver gang. Fra uke 24 kjente jeg det daglig.

Uke 15, men husker jeg brukte noen uker på å bli sikker på at det var det det var :) veldig tydelig var det ikke, men :) det kom først etter uke 20 :)

I uke 17 var jeg helt sikker på at det var babyen jeg kjente :) Fantastisk følelse :Heartred

Uke 14, og både jeg å sambo kjente spark på utsiden uke 16:)

Uke 15+0 innvendig :-) og et par uker senere på utsiden.

Uke 15-16. Da var jeg sikker på at det jeg kjente var babyen. :) Hadde da allerede kjent på noe en stund, men som førstegangs klarte jeg ikke helt å tro at jeg skulle kjenne det så tidlig. "Alle" sa jo at det ikke var vanlig å kjenne det så tidlig første gangen. :P

Begynte å kjenne en sånn boble/sprelle følelse fra uke 14 å så ble de bare sterkere å sterkere :)

Rett før uke 12 kjente jeg første tegn til liv. :)

Tror jeg måtte over uke 20 denne gangen, var i uke 16 med førstemann...

Kjente liv første gang sånn ca rundt uke 16-17 en gang :p Både dette svangerskapet og forrige.

Veldig seint i forhold til alle andre her, men jommen har hun tatt det igjen den siste måneden med kjempestore spark og bevegelser som gjør vondt og som synes godt på utsida ;)

På ultralyden i uke 17 var hun kjempeaktiv og jordmora spurte om jeg ikke kjente det? Men nei, kjente ingenting ;)

Så var vel etter uke 22 i alle fall, min sløve gravidhjerne husker ikke hvilken uke jeg kjente spark første gangen :P

Litt uti uke 21 mener jeg. Førstegangs og morkaka på framsiden.

Back
Topp