Når kjente du liv forrige gang?

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg er helt overbevist om at jeg begynte å kjenne de første lille sprella i uke 14 allerede! :) Og DET er ikke lenge til :) I uke 18 kjente jeg det første skikkelige sparket.

Gleder meg til UL i uke 12, da skal jeg få han til å se om morkaka ligger foran eller bak.

Jeg kjente første spark da jeg var i uke 17 + 4 :)

Kjente ikke spark før 20+1, var på en ul uke 19noe og så spark men kjente ingenting ;)
Da var morkaka forran.
Tviler på at jeg kjenner noe tidligere denne gangen, pga overvekt..

kjente første bevegelse i uke 12, føltes som en fisk som sprellet på land :)
Men spark ogsånn kjente jeg først i uke 17 :)

husker ikke helt, men tror det var i uke 17-18 :D

Kjente ikke spark før 20+1, var på en ul uke 19noe og så spark men kjente ingenting ;)
Da var morkaka forran.
Tviler på at jeg kjenner noe tidligere denne gangen, pga overvekt..

Overvekt har ingen betydning :) Det er reseptorene i bukhinna som registrerer de første bevegelsene, og den ligger mellom bukfettet og tarmene :)

Eg gikk nesten hele svangerskapet uten mye liv fra snuppeline. Hos meg lå hun utroig langt bak.
Men denne gangen håper jeg jo på tegn litt tidligere, pluss at jeg kommer til å drikke saft oftere enn før ;)

Jeg skjønte på ultralyd at jeg hadde kjent liv siden uke 16:) første sparte kom aldri;) han hadde alltid rolige bevegelser:)

Rett før ord. Ul. Men kjente en sånn boblende kilene følelse noen uker før det igjen! Gleder meg veldig til vi forhåpentligvis kommer til det stadiet igjen! En god og betryggende følelse å kjenne en liten spire som skurker i vei og på en måte sier hei her er jeg!

kjente de første bevegelsene/kiling den daagen jeg var på ordinær UL, tror det var uke 18 også kjente jeg de første sparkene en uke eller to senere :-)

Kjente liv ca uke 17, hadde forannliggende morkake :)

Husker ikke når det var, men husker at det kjentes ut som bobling i magen, som jeg trodde var luft. Men så sa mange andre at den følelsen var bevegelse :p Hihi

Kjente liv i uke 18 med lille vesla! Håper på og kjenne liv tidligere denne gangen :love017

Tror jeg kjente de første forsiktige bevegelsene når jeg var ca 12-13 uker på vei sist. Gleder meg til å få kjenne det igjen!

Kjente første sparket i uke 16, men kjente jo noe før dette også. Men ikke tydelig.. Lå mye på sofaen på kvelden å venta på spark, husker jeg ;)

Kjente bobling i uke 15-16, som jeg skjønte etterhvert at var bevegelse:)

Kjente noe bobling i uke 17 tror jeg det var. Husker jeg syntes det var en ubeskrivelig "rar-god" følelse;)

Back
Topp