Når kjente du liv første gang på utsiden?

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Ja, som overskriften sier.
Når kjente du og partner liv på utsiden for første gang? :)
 
På utsiden rundt uke 17, tok noen uker før jeg kjente på utsiden igjen så jeg holdt på magen til rett tid da et kraftig spark kom :)
 
Husker ikke med de 3 første, men med siste kjente jeg/vi tydelig spark utenpå ca 16-17 uker :happy:
 
Uke 17. Fikk beskjed om at det var ganske tidlig. (Sykemeldt, så mye tid til å ligge å kjenne) Far kjente i uke 20.

Ser på babyverdens uke 23 at det står at man antagelig ikke kjenner på utsiden enda. Så tydelig ganske forskjellig for alle.
 
22+5, har morkaken foran. Samboer har ikke kjent enda, er 24 uker. Lillegutt slutter å sparke hver gang han kommer med hånda.
 
Samboer kjente første sparket i uke 18, det var litt flaks for det var ikke veldig mye aktivitet da. Nå rundt uke 20 er det litt lettere å fange sparkene :)
 
Uke 18 kjente jeg både utvendig og innvendig samtidig. Far kjente ca 1 uke senere.
 
Morkaken fremme. Kjente selv på utsiden rundt uke 21-22 og pappaen stakkar fikk ikke kjenne på utsiden før i uke 31-32 eller noe. Hun sluttet altid å sparke når han prøvde.
 
17+2 samtidig som første gang jeg merket liv i det hele tatt :) med andre merket jeg liv innvendig 17+1 noe seinere utvendig
 
Samboeren mente han kjente liv allerede i uke 12 denne gangen, jeg trodde han tullet. Men da legen også kjente det på førstegangskontrollen samme uke, stemte det nok. :happy:
Med første kjente vi det i uke 16, og andre i uke 14.
 
Back
Topp