Når kjente du hikking i magen?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg er 31+4 idag, med baby nr3. Og har enda ikke kjent hikking. Er det normalt? Mener å ha lest en plass at hikking er et bra tegn. De andre hikka masse, men jeg husker ikke når jeg først begynte å kjenne det.

Husker ikke, men har sikkert kjent det i 4-5 uker nå :) men jeg er litt treg, så skjønte først ganske nylig at det faktisk var hikking jeg kjente :p

Det husker jeg ikke, husker bare jeg synes det var veldig slitsomt ;)

Husker ikke med noen av gutta, bare at det var veldig mye av det når jeg skulle sove :-P

Jupp å så at magen bevegde seg :p

Skrev det faktisk ned i en bok, måtte bla opp nå :p uke 23 kjente jeg det første gang og 2 uker senere var jeg bombesikker på at det var hikking. Husker hun hikket hver bidige kveld, så fort jeg hadde lagt meg ned i senga og ofte på formiddagen :p

Min mamma derimot er sikker på hun aldri kjente noen av sine 3 barn hikke i magen, og vi er ganske normale alle 3 :p

Jeg kjente hikkingen fra rundt 6-7 mnd,

Sist ca uke 28

Jeg kjente aldri hikking! Verken med lille- eller storesøster.

Husker ikke når jeg begynte å kjenne det men husker jeg likte det, og syntes det var utrolig herlig[emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alt man var så opptatt av da man var gravid, men glemmer etter man har født:) Jeg husker at hun hikka mye, men ikke hvilken uke det var i.
Hun var frisk og fin da hun ble født hvertfall:)

Mener det begynte ganske tidlig hos meg. Han hikket MYE, så kalte han bare Mr.hiccup. :) Han hikker forresten mye enda. :)

Eldstemann hikket MYE. Husker ikke når det begynte, men det var veldig slitsomt. De andre har omtrent ikke hikket, så det er stor forskjell :-)

Husker ikke med førstemann, men tror det var tidligere enn med lillebror. Denne gangen kjente jeg først i uke 32/33..

Back
Topp