Når kjente dere...?

Minera

Forelsket i forumet
Når kjente dere flergangsfødende liv?
Og når kom magen? Jeg er normalvektig, men mye løs hud (gått ned 45 kg) men var tjukk med de to første så med nr 1 kom ikke magen før i uke 20 og kjente ikke liv før i uke 18-19 (morkaka foran). Med nr 2 kunne jeg kjenne magen godt i uke 14-15, men var nok ikke ordentlig synlig før 17-18, men kjente liv i uke 15 ca..

Men min første kom magen i uke 34. Kjente spark å bevegelse i uke 29. Så veldig sen. Jeg var 62kg 2 mnd før jeg ble gravid å veide 65kg når jeg var høygravid.

Med første kjente jeg ikke liv før etter OUL husker jeg, så etter uke 19 en gang :) morkaka og alt lå bak, så det var ingen hindringer som lå i veien.

Magen begynte å komme i uke 14-15, da måtte jeg fortelle det på jobb ;)

Jeg kjente vel bevegelse i uke 13. En kilende følelse. Som en liten ål som beveget seg om eg ikke tar feil. 5 år siden snart, så vanskelig å huske 100% ;)

Jeg hadde morkaka ut mot magen, så kjente i uke 19 ca. Magen kom ordentlig i uke 20-21 da sa det bare poff og babykulen var ikke til å ta feil av.

Har kjent liv fra alle tre rundt uke 12-15. Magen kom tidlig, men er slank, så det skal ikke mye til ;)

Kjente liv fra uke 15/16 sist :) magen kon rundt 10 uker ca!

Med nr 1 kjente jeg liv sånn rundt uke 18-19, med nummer 2 sånn 12-13 !
Gleder meg veldig til det! Utrolig følelse!!

Rundt uke 15 kjente jeg første gangen. Og enda hadde jeg morkaken på forsiden, men hun lå i tverrleie og sparket ut mot siden. Jeg var på oul i uke 17, og dagen før hadde mannen kjent spark på utsiden. Så ble jeg satt tilbake ca en uke på ul da. I følge den var det jo kjempetidlig. Men vesla var så stor ved fødsel 5 dager før termin , så jeg tror min termin var nærmere.

Begynte å kjenne liv (inni meg) i ca. uke 13-15 med første, men kjente nesten ingenting på utsiden før det nærmet seg termindato. Hadde morkaka på fremsiden og baby i seteleie.

Forrige gang kjente eg det eg trudde kunne vere antydning til liv rundt veke 19, og etterkvart synte det seg å stemme.
Magen kom iallefall ikkje ordentleg før etter veke 20.
Spennande å sjå når den kjem no, og håpar eg kjenner liv litt tidlegare denne gangen :-)

Tror jeg kjente liv i uke 15 isj.. Men viste vel ikke helt hva det var da :) men rundt uke 26 begynte jeg å kjenne det regelmessig å mannen kunne kjenne det utenfor magen. Jeg var overvektig og fikk vel synlig gravid mage rundt uke 20 :) denne gangen veier jeg 10kg mer og forventer ikke synlig mage på mange uker enda ;) men spent på når jeg skal kjenne bevegelse.

Back
Topp