Når kjente dere spark?

Labben

Elsker forumet
Jeg er nå i uke 16 og vil så gjerne kjenne spark... Dere som er førstegangsgravide, når kjente dere spark?

Eg kjente det for første gang i uke 21....

Hadde noe "bobling i magen" av og til fra uke 17, men skikkelige spark har jeg kjent nå de siste par ukene :) (kjedelig de dagene nurket ligger med ryggen ut da, for da er det så vanskelig å kjenne noe...)

Jeg har ikke kjent noe spark ennå.. Å jeg er nå gått inn i uke 18.. Håper på å kjenne noe snart..

Jeg kjente bevegelser i uke 13, men da lå jeg på magen! Måtte ligge på magen med henda som liksom klemte litt og gjorde det trangt for den inni der!
Men kjente liv i magen hver dag fra uke 18 av! (uten å måtte ligge på magen)

Kjente spark rundt uke 17 [:)]

jeg kjente det først i uke 19[:)]

kjente spark i uke 14... men det var svakt da! [:)]

kjente spark i uke 19!

Min var en eller enannen gang mellom uke 20 og 21.. (er førstegangsfødende.. så du må nok smøre deg meg tålmodighet, men om 2til 4 uker kommer det HELT SIKKERT[:D]

Kjente spark rundt uke 18..

da jeg gikk med førstemann kjente jeg liv i uke 14,var akkurat som en fugl som pikket. var noe lunde den samme tiden no med andremann

Spark da lille venn, spark [:)][:)][:)]

Jeg kjente litt bevegelser første gang noen dager før uke 14.
Etter det, har jeg bare kjent det av og til.
Nå har det gått noen dager igjen. Kanskje jeg har kjent noe, men at det har vært så svakt at jeg ikke har reagert på det. Men siste gang jeg kjente skikkelig bevegelser var forrige lørdag. Da var jeg 16+5 uker på vei...

Nå bare gleder jeg meg til UL om halvannen uke, for å se om det er liv i leiren.

Første gangen jeg kjente det var jeg nettopp kommet i uke 18. Det var så tydelig at jeg ikke var i tvil! Gled deg, det er en deilig opplevelse å kjenne liv![:D]

Jeg kjente små bevegelser i uke 15. Det er først nå den siste uka jeg har kjent skikkelige spark. Er 20+1 i dag

Var i uke 19 jeg helt sikkert visste at det var babyen.

jeg kjente spark i uke 18-19. d var en hærlig følelse altså!!! så du kan bare glede dæ altså[;)][:)] nå ligger den å sparker hele tiden. skikkeli livlig[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Jordbæret

Jeg kjente bevegelser i uke 13, men da lå jeg på magen! Måtte ligge på magen med henda som liksom klemte litt og gjorde det trangt for den inni der!

du må ikke si sånn jordbæret... gjett hvordan jeg kommer til å ligge om en 7 ukers tid da..... og sikkert flere med meg... [;)]

Jeg begynte å kjenne små bevegelser i uke 16, så det kan hende du gjøre det snart også[:)], etter uke 20 begynte jeg å kjenne mere ordentlige spark....virker som h*n tar skikkelig i, og så kan jeg se magen bevege på seg når h*n sparker nå [;)]

Back
Topp