Når kjente dere livmoren første gang?

Alveola

Blir kjent med forumet
Har termin i slutten av juni, så er bare 8 uker på vei, men har tydelig kjent livmoren i en uke nå. Er tredje graviditet på 4 år, så kan jo være litt av grunnen. Men syntes det er tidlig. Begynner å lure på om jeg er lenger på vei. Flere som kjente livmoren tidlig?

Jeg kjente livmoren godt rett over skambeinet fra uke 8 :) Er min andre graviditet :) Jeg var på UL i går, og størrelsen på knøttet i magen stemte med det jeg trodde, så jeg var nok 8 uker når jeg kjente livmora :)

Med de to første hadde jeg full kontroll på syklus, uker og dager fra første stund. Denne gangen har jeg vært mer avslappet, og ikke tenkt så mye over det, men er rimelig sikker på at 8 uker skal stemme - samtidig ikke 100%. Greit å høre at andre kjenner den tidlig også i alle fall. Terminen er perfekt i forhold til det praktiske, så håper jo den stemmer ;)

Med de to første hadde jeg full kontroll på syklus, uker og dager fra første stund. Denne gangen har jeg vært mer avslappet, og ikke tenkt så mye over det, men er rimelig sikker på at 8 uker skal stemme - samtidig ikke 100%. Greit å høre at andre kjenner den tidlig også i alle fall. Terminen er perfekt i forhold til det praktiske, så håper jo den stemmer ;)

Hehe, blir godt å komme på UL da, å få en estimert termindato :D

Back
Topp