Når kjente dere liv?

rosenjenta

Glad i forumet
Jeg kjenner ikke så mye enda, vet ikke om det er babyen jeg kjenner . Det er akkurat som "lemmus" av og til + at det presser på på ulike steder på magen. Jeg er kanskje litt utolmodig av meg?? Når er det "vanlig" for sørstegangsfødende å kjenne noe? Har vært på UL så vet at det er liv i magen [:D]

Jeg lurte på om det kanskje var babyen jeg kjente i uke 17-18 - men var ikke sikker på at det var han før i uke 19. Varierer veldig.

første gang, uke 19, trykkte en finger forsiktig litt inn i magen, et lite spark i fingen [:D].... gjikk vell utover hennes stooore plass

Ved første graviditet kjente jeg det i uke 18.
Med nr. to kjente jeg det i uke 14. Så nå håper jeg at jeg kun om
få uker kan kjenne den lille der inne[:)]

Begynte å kjenne liv i uke 20 - 21 (altså for ikke så lenge siden..).
Men nå kjenner jeg babyen bevege seg hver dag[:D]

jeg kjente spark for første gang da jeg var 20+1. det kjentes ut som om noen trykket lett med fingeren på innsiden av magen. beskrivelsene om at det kjennes ut som en fiskehale, sommerfugl eller bobler som sprekker kjenner jeg meg ikke igjen i. har kjent spark flere ganger hver dag siden, spesielt når jeg har spist syltetøy[:)]

Jeg var vel I uke 19 da Jeg kjente det.... [:D]

ORIGINAL: AB

Begynte å kjenne liv i uke 20 - 21 (altså for ikke så lenge siden..).
Men nå kjenner jeg babyen bevege seg hver dag[:D]

Samme her....og sparkene blir mer og mer tydelige og kraftigere. Nå kan til og med pappa kjenne uttapå magen[:D][:D][:D]Gled deg!!!

Back
Topp