Når kjente dere liv?

Tøbby

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 18, andregangsgravid med tvillinger og kjenner så godt som ingen antydning til liv. Det lille jeg har kjent så langt kan jeg ikke være sikre på at er babyene.

Med min førstefødte var jeg ikke i tvil om hva jeg kjente, og hadde forventet at jeg skulle kjenne tidligere og bedre nå som det er andre gang og dobbelt opp med babyer. Men blir bekymret når det ikke er noe å kjenne.

Skal på ultralyd i morgen og må si jeg gruer meg litt ... hva om det ikke er liv der inne lenger ... Da er det ekstra leit at man må dra uten samboer også, siden sykehuset ikke tillater far på UL nå.

Flere som kjente lite/sent selv om alt var bra?

Du har ikke morkaka/ene foran da? Jeg begynte å kjenne tydelig bevegelse fra uke 17, tror jeg, men ikke veldig sterkt:) jeg har en morkake foran og en bak, så jeg kjente det først en stund bare der morkaka er bak

Du har ikke morkaka/ene foran da? Jeg begynte å kjenne tydelig bevegelse fra uke 17, tror jeg, men ikke veldig sterkt:) jeg har en morkake foran og en bak, så jeg kjente det først en stund bare der morkaka er bak

Har begge morkakene forran. Så det kan jo være derfor.

Var tredjegangs med tvillingene og kjente tydelig liv 13+5. (felles morkake).
Hatt morkaken bak i alle svangerskapene. Kjente ikke før i uke 19 med Nr1.

Garantert morkaken som skyld at du ikke kjenner noe. Det kommer nok snart :)

Ultralyd overstått og alt var fint med de to i magen - og det viste seg å være to jenter :)

Back
Topp