J
Jentemamma♡
Guest
Jeg er 15 uker og noen dager og kjenner masse bevegelser som om det kjitler der er vell bevegelse jeg kjenner og ikke tarmgass?? Hehe er andregangs fødende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sprøtt, hadde tenkt å lage tråd om dette seinere i dag.. Jeg er 15+2 og har ikke kjent liv enda... Jeg har vært på tidlig ultralyd i uke 12 , da var alt bra. Fikk ikke vite noe om hvor morkaka lå da... Nå begynner jeg å bli engstelig....
Ikke vær det alle kjenner liv på ulike tidspunkt. Og ingen ting er mer normalt enn det andre. Er du førstegangs?Helt sprøtt, hadde tenkt å lage tråd om dette seinere i dag.. Jeg er 15+2 og har ikke kjent liv enda... Jeg har vært på tidlig ultralyd i uke 12 , da var alt bra. Fikk ikke vite noe om hvor morkaka lå da... Nå begynner jeg å bli engstelig....
Når jeg var førstegangs kjente jeg ikke noe før uke 17/18 ikke engst deger førstegangs ja og sikkert dertil en smule hysterisk. ( selv om jeg ser oppå meg selv som forholdsvis avslappet). Jeg sliter veldig med kvalme, og tenker litt det, at så lenge jeg er kvalm og slapp ( og håret faller avi mengder) så er det ting som skjer inni der.. .
Åh ja slik er det her også en liten hard kulKjenner liv hver morgen nå, men kun om morgenen
Da har lille troll krypt godt opp over navlen over natta. Har da en kul som passer nesten i hånda mi
Jeg er 15 uker på vei og ultralyd damen sa i går at jeg nok ikke kom til å kjenne noe enda siden livmoren lå forann! Allikevel stod alt bra til med den lille prinsen min <3
Som førstegangs vet vi jo ikke helt hva vi skal kjenne etter heller
Sikker på det ikke var morkaken som lå foran da? hehe