Når kjente dere liv?

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Jeg er 15 uker og noen dager og kjenner masse bevegelser som om det kjitler :-) der er vell bevegelse jeg kjenner og ikke tarmgass?? Hehe :-P er andregangs fødende :)

Det er helt sikkert bevegelser fra den lille:) . Husker ikke når jeg kjente med 1 mann men med 2 kjente jeg liv i uke 14. Nå blir det sikkert litt senere siden morkaken ligger forann.

Helt sprøtt, hadde tenkt å lage tråd om dette seinere i dag.. Jeg er 15+2 og har ikke kjent liv enda... Jeg har vært på tidlig ultralyd i uke 12 , da var alt bra. Fikk ikke vite noe om hvor morkaka lå da... Nå begynner jeg å bli engstelig....

Helt sprøtt, hadde tenkt å lage tråd om dette seinere i dag.. Jeg er 15+2 og har ikke kjent liv enda... Jeg har vært på tidlig ultralyd i uke 12 , da var alt bra. Fikk ikke vite noe om hvor morkaka lå da... Nå begynner jeg å bli engstelig....

tror ikke du trenger å være engstelig;) er ikke alle som kjenner noe så tidlig, kjente liv i uke 17/18/19 en gang med første, å har ikke kjent noe enn en voksende livmor enda her ;) (14+noen dager nå..;))

Ikke vær det:) alle kjenner liv på ulike tidspunkt. Og ingen ting er mer normalt enn det andre. Er du førstegangs?

Kjenner liv hver morgen nå, men kun om morgenen :-)
Da har lille troll krypt godt opp over navlen over natta. Har da en kul som passer nesten i hånda mi :-)

er førstegangs ja :) og sikkert dertil en smule hysterisk. ( selv om jeg ser oppå meg selv som forholdsvis avslappet). Jeg sliter veldig med kvalme, og tenker litt det, at så lenge jeg er kvalm og slapp ( og håret faller avi mengder) så er det ting som skjer inni der.. :).

er førstegangs ja :) og sikkert dertil en smule hysterisk. ( selv om jeg ser oppå meg selv som forholdsvis avslappet). Jeg sliter veldig med kvalme, og tenker litt det, at så lenge jeg er kvalm og slapp ( og håret faller avi mengder) så er det ting som skjer inni der.. :).
Når jeg var førstegangs kjente jeg ikke noe før uke 17/18:) ikke engst deg :)

Jeg kjente liv først i uke 18, fikk vite på ul at minlivmor lå foran :) nå kjenner jeg det hver dag, spesielt om kvelden <3 morro ;)

Både med første og andre begynte jeg å kjenne noe jeg ikke var helt sikker på hva var i uke 16 og ble helt sikker ca uke 18, med andremann hadde jeg morkaka forran.

Jeg mener at jeg kjenner noe, og har kjent i ca en uke. Det er mitt tredje barn. Med første kjente jeg liv i uke 18, med andre kjente jeg det i uke 15 og nå var det uke 12.

Jeg er 15 uker på vei og ultralyd damen sa i går at jeg nok ikke kom til å kjenne noe enda siden livmoren lå forann! Allikevel stod alt bra til med den lille prinsen min <3 :)
Som førstegangs vet vi jo ikke helt hva vi skal kjenne etter heller :p

Jeg er 15 uker på vei og ultralyd damen sa i går at jeg nok ikke kom til å kjenne noe enda siden livmoren lå forann! Allikevel stod alt bra til med den lille prinsen min <3 :)
Som førstegangs vet vi jo ikke helt hva vi skal kjenne etter heller :p

Sikker på det ikke var morkaken som lå foran da? :p hehe

Jeg kjente noen bittesmå pirk i slutten av ule 13 og i uke 14, så dabbet det av, men i dag da jeg satt i stolen inne hos jm kjente jeg det endelig igjen! I dag er jeg 16+3. Morkaka mi ligger foran, så da kjenner man mindre.. gjorde det med første også. Da kjente jeg liv for første gang i uke 20.

Back
Topp