Når kjente dere liv første gang?

Pikachuchu

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Dere som har vært gravide før, når kjente dere liv for første gang?

Er så lenge siden sist, så jeg husker helt ærlig ikke når jeg kjente liv. Kanskje uke 16..
Innbiller at jeg kjenner noe allerede nå i uke 10, men vet det er fantasien min eller ønsketenkning kombinert med treg mage :hilarious::hilarious:
 
Jeg hadde morkaken forran sist, kjente ikke noe før uke 22-23. denne gangen ser det ut som om jeg har morkaken bak, så da håper jeg at jeg kjenner mer og tidligere. Det du har kjent så langt er muligens tarmene som jobber.
 
Jeg hadde morkaken forran sist, kjente ikke noe før uke 22-23. denne gangen ser det ut som om jeg har morkaken bak, så da håper jeg at jeg kjenner mer og tidligere. Det du har kjent så langt er muligens tarmene som jobber.
Ja er garantert tarmene :hilarious:
Jeg har hatt morkaka bak begge gangene. Føler jeg kanskje kan ha kjent noe i uke 15/16 forrige gang. Så må nok vente utålmodig i en del uker til :wacky:
 
Kjente liv i uke 22 med førstemann, jeg hadde morkaken foran :)
 
Ja er garantert tarmene :hilarious:
Jeg har hatt morkaka bak begge gangene. Føler jeg kanskje kan ha kjent noe i uke 15/16 forrige gang. Så må nok vente utålmodig i en del uker til :wacky:
Det kan nok godt stemme. Hva man kjenner før det, hva som er tarmer og hva som er baby, det er ikke så godt å si :p
 
Jeg har kjent det tidlig med alle. Rundt uke 13-14!
Jeg også! Og hadde morkaka foran begge gangene. Husker jeg fikk beskjed på ultralyd i uke 19 om at det kunne bli en stund til jeg kjente noe. Da hadde jeg kjent liv hver dag i et par uker.

Lå en stund hver dag fra uke 10 for å lære meg å kjenne hva som var normale magefølelser sånn at jeg skulle kjenne forskjellen når det plutselig var babyen jeg kjente.
 
Wow, uke 13-17 på så mange, håper virkelig det er meg denne gangen ❤️
 
Wow, uke 13-17 på så mange, håper virkelig det er meg denne gangen ❤️

Tipper dere også kjenner liv mye tidligere denne gangen ❤️ Jeg husker fra jeg var gravid med nr 2 at jeg kjente mer igjen bevegelsene. Derfor merket jeg det tidligere. Og da er det mye lettere å slappe av føler jeg. Som regel har jeg kjent litt hver dag. Krysser fingrene for at morkaka ligger bak hos alle sammen!!
 
Dere som har vært gravide før, når kjente dere liv for første gang?

Er så lenge siden sist, så jeg husker helt ærlig ikke når jeg kjente liv. Kanskje uke 16..
Innbiller at jeg kjenner noe allerede nå i uke 10, men vet det er fantasien min eller ønsketenkning kombinert med treg mage :hilarious::hilarious:
Jeg synes faktisk jeg kjente tegn til liv på søndag. Da var jeg 11+6. Er vel ikke vanlig å kjenne så tidlig, så litt usikker.. men føltes annerledes enn når det har vært tarmene som romsterer. Litt mer "kiling"-følelse. :) Har ikke kjent noe mer etter den ene gangen
 
Tipper dere også kjenner liv mye tidligere denne gangen ❤️ Jeg husker fra jeg var gravid med nr 2 at jeg kjente mer igjen bevegelsene. Derfor merket jeg det tidligere. Og da er det mye lettere å slappe av føler jeg. Som regel har jeg kjent litt hver dag. Krysser fingrene for at morkaka ligger bak hos alle sammen!!
Den ligger bak hos meg denne gangen. Det gir meg håp for at jeg skal kjenne tidligere, gleder meg til det, slik at jeg kan roe meg ned litt, men jeg tror at en del av smertene i symfysen denne gangen er pga baby, i følge ul ligger nemlig baby å sparker meg i blæren.
 
Back
Topp