Når kjente dere liv første gang?

mcae86

Bli kjent med forumet
Marshmallows 2022
Førstegangs, så veldig spent. Er 16+1 nå, ikke kjent noe ennå, men venter spent og håper det ikke går aaalt for lang tid
 
Jeg laget en tråd om det for en stund siden, og det var stor variasjon, så tror veeeldig mye er normalt! Jeg har kjent det som bobling i magen siden uke 14. Nå i uke 17 har jeg kjent flere mer tydelige spark/bevegelser. Så koselig!
Håper du får kjenne snart ❤️
 
Var ganske sikker på at det var liv jeg kjente 17+3. Ble sikker i løpet av den påfølgende uken. Kjente første utenpå magen 20+0. I går, 20+2, var første gang det var så sterkt at jeg skvatt litt :hilarious: det har variert mye i styrke og hyppighet etter hvordan han ligger.
 
Var ganske sikker på at det var liv jeg kjente 17+3. Ble sikker i løpet av den påfølgende uken. Kjente første utenpå magen 20+0. I går, 20+2, var første gang det var så sterkt at jeg skvatt litt :hilarious: det har variert mye i styrke og hyppighet etter hvordan han ligger.
Var nesten helt likt på meg! Mellom 17+0-17+6 så visste jeg det var baby jeg kjente, endelig. Alt før det var jeg usikker på. Så på OUL dagen fikk jeg se, og datteren kjenne det utenpå, da viste det seg at jeg var 19+6 og ikke 18+6. I går da jeg la meg, 20+3 var det full fest i magen og jeg så mange bevegelser utenpå:Heartpink
 
For meg kom det ganske sent, 20+2 nå og fortsatt usikkert. Førstegangs med morkaken foran. Jeg har kjent på boblene i ganske lenge, særlig når jeg bøyer meg ned, men synes det er vanskelig å tilordne det. Tror jeg kjente på tydelige spark i uke 19 i flere dager, men har ikke kjent noe de siste 3 dager nå. Så nok litt av og på fortsatt.
 
Har kjent av og på siden uke 14 :) dette er nr 3. Viste ikke hva det var med første, men var mye sprell på oul rundt uke 18 den gangen så da var det ikke tvil etter det.
 
Er 18+2 nå og ikke kjent noe ennå :( Med førstemann kjente jeg ikke noe før rundt uke 20, men da var morkaka foran, så hadde forventet å
Kjenne tidligere denne gangen siden den ligger bak:oops:
 
Kjent siden 15+0, men gleder meg til det blir tydeligere og mer jevnlig ❤️ Dette er nr 3 og 4.
 
Er 18+2 nå og ikke kjent noe ennå :( Med førstemann kjente jeg ikke noe før rundt uke 20, men da var morkaka foran, så hadde forventet å
Kjenne tidligere denne gangen siden den ligger bak:oops:
Kanskje du bare har en chill bebbis, eller at den ligger og sparker mot ryggen din? :)
 
Med første kjente jeg tydelig liv fra uke 19, husker ikke om morkaken var foran :rolleyes:

med andre har jeg kjent det fra uke 14, morkaken bak :D
Er 17+1 nå og bevegelsene blir sterkere:Heartpink
 
Kanskje du bare har en chill bebbis, eller at den ligger og sparker mot ryggen din? :)
Satser på det :Heartred var på oul i forgårs, så vet at alt er bra, men satser på hun snart lar meg merke litt mer til henne enn at buksene begynner å bli trange :p
 
Ca rundt uke 19 de tidligere graviditetene mine, er 18uker i morgen, fortsatt ikke kjent noe denne gangen så kommer vel om en ukestid :p
 
Er førstegangsgravid og 18+3, har ikke kjent en pøkk enda. Fikk leamus en gang ved navlen for et par uker siden, og begynte å lure litt, men må ha vært bare leamus som jeg tenker er normalt når musklene strekkes. Jeg har morkaken foran skal det sies. Men frem til nå, så er det ingenting som minner om bobler, eller sommerfugl/fisk. Men jeg tenker at det tar sikkert minst et pr uker til, kommer det noen tegn fra marsboeren der inne før det så er jo det hyggelig, men gleder meg mest frem til pappan kan kjenne det for jeg vet han gleder seg masse❤️
 
Førstegangs med morkaken bak her. 16+2 kjente jeg de første «sikre» bevegelsene. Er 17+5 i dag og har kjent det noen ganger siden da, men har gått en del dager mellom hver gang. Gleder meg til det blir mer regelmessig og sterkere!❤️
 
3. gangs med morkaken på bakrevegg. Er 16+0 i dag og har kjent bevegelser i ca 2 uker nå. Det har gått flere dager mellom hver gang og har kjent kun når jeg har ligget helt rolig.
 
Første gang 18+noe,denne gangen har jeg kjent «noe» helt siden uke 12/13,men tror ikke jeg var helt sikker på at det var baby før uke 15 eller noe. Er nå 18+1 å har kjent bevegelser daglig siden da:) Men er ikke super mange spark i løpet av dagen enda. Sjelden han sparker når jeg har lyst,å hvis han gjør det så stopper han med en gang jeg prøver å kjenne:p
 
Får smøre meg med tålmodighet jeg enn då lenge! I går spurte mamma om jeg hadde kjent liv, så da ble jeg litt stressa. Men vet jo at det er veldig tidlig ennå! I natt drømte jeg at jeg kjente liv og så et hode på kneet mitt, haha! graviddrømmer ass
 
Kan det kjennes som en bitteliten "krampe" eller leamus? Ikke kjent noe til såpebobler eller sommerfugl, men mer som en bitteliten muskelkrampe på siden av livmor ut mot magen. Uke 18+4, førstegangs og morkake foran:happy:
 
Kan det kjennes som en bitteliten "krampe" eller leamus? Ikke kjent noe til såpebobler eller sommerfugl, men mer som en bitteliten muskelkrampe på siden av livmor ut mot magen. Uke 18+4, førstegangs og morkake foran:happy:
Ja, var mer sånn jeg ville sammenlignet det! Enten det eller en fiskehale :hilarious:
 
Kan det kjennes som en bitteliten "krampe" eller leamus? Ikke kjent noe til såpebobler eller sommerfugl, men mer som en bitteliten muskelkrampe på siden av livmor ut mot magen. Uke 18+4, førstegangs og morkake foran:happy:


Jeg har fått litt leamus, men for leg er ikke det tydelig nok tegn. Jeg vil jo tro at det er helt naturlig å få leamus når muskler og sener begynner å strekkes?:dance008
 
Back
Topp