Når kjente dere fleregangsfødende liv i de ulike svangerskapet?

3barnsmamma123

Betatt av forumet
Noen som har begynt å kjenne noe liv?

Når kjente dere liv sist?

Med nr 1 var jeg vel rundt uke 18 tror jeg.
Med nr 2 kjente jeg noe så smått i uke 13, men ikke daglig
Med nr 3 kjente jeg noe fra uke 15/16.

Spent nå denne gangen, men med så mye luft i magen skal det godt gjøres å merke forskjell :facepalm:

Med en tidlig rundt 14 uker
Nr to etter oul morkaken lå foran
Nå med nr tre er det usikkert men morkake foran

Jeg har begynt å kjenne liv :Heartred Er andregangsfødende. Dette svangerskapet kjente jeg først 13+2.

I første svangerskap i uke 15 (lurte på om jeg kjente noe litt før, men ante ikke hva jeg skulle kjenne etter! ;) ). I andre svangerskap midt i uke 11 (konstantert ved UL også, men hans svangerskap var utenom det normale og han beveget seg voldsomt og rart). I det siste svangerskapet mitt kjente jeg det i uke 13. Er 11 uker nå og venter spent på når jeg kjenner det! :happy:

Første gangen rundt uke 17, 2 og 3 gangen uke 14 ca

Har kjent seint alle gangen. Typ ikke før etter oul.
Samme her :) vært sånn med begge de to andre, og nå har jeg morkaka foran igjen, så regner med det tar tid denne gangen også.

Hhaha. Hun på oul trodde meg ikke. Men jeg vet jo om jeg kjenner noe eller ikke. :pompus:
Hehe, ja. Har vært snålt å se så mye bevegelse og spark uten å kjenne noe til det. Men når jeg først kjenner noe, så er jo sparkene ganske tydelige, så mulig jeg bare sliter med å skille mellom tidlige spark og luft i magen :hilarious:

Hehe, ja. Har vært snålt å se så mye bevegelse og spark uten å kjenne noe til det. Men når jeg først kjenner noe, så er jo sparkene ganske tydelige, så mulig jeg bare sliter med å skille mellom tidlige spark og luft i magen :hilarious:
Heheh. Det er godt mulig her også. Men jeg sier ikke at jeg kjenner spark før jeg VET at det er spark. Sånn små luftbobler som man ikke vet er bevegelse eller luft teller ikke for meg. :hilarious::hilarious::hilarious:

Kjente i uke 17 med første, hadde morkaken bak. Har morkaka foran denne gangen, så spent på når jeg kjenner noe.

Uke 16 første, 14 andre og kjente ett lite bump i dag(13+0), men ikke helt sikker så blir ikke å notere det:)

Jeg visste helt sikkert rundt uke 18 med første, men mistenkte jeg kjente fra uke 16.
med andre kjent jeg det i uke 14 tror jeg

Back
Topp