Sunshiine92
Forelsket i forumet
Jeg lurer på om dere har kjent fostwe bevegelser allerede? Jeg er 15+4 og kan ikke si at jeg har det enda. Jeg husker at jeg kjente senere med både nr 1 og nr 2 gjerne 17+
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ååh, spennende! Neii, de har ligget greit til egentlig. Men som sagt så kjente jeg ikke før 17+ med første og andre heller engang der. Begynner bare å bli litt utolmodigLitt tidlig for meg enda (11+2), har dog hatt syke drømmer om en minibaby som alleredesparker som en ninja så magen buler
Forrige svangerskap kjente jeg vel i uke 18-19 første gang, men skal sies at jeg hadde morkaken på fremre vegg da. Har du hatt det på noen av svangerskapene? Det har jo mye å si.
Håper ikke jeg har det denne gang, så jeg kanskje kan kjenne tidligereSå spennende å vente på å kjenne liv!
Kan være ønsketenkning 

Første graviditet kjente jeg liv i uke 20. Da kjente mannen det også fra utsiden. Hadde gått noen uker før det og kjent på noe jeg var usikker på om var luft eller baby.
Denne gangen har jeg kjent litt liv siden 13+2. Veldig svakt, og umulig å kjenne om man ikke har kjent det før. Når er jeg 15+2 og kjenner litt hver dag. Men må virkelig kjenne etter, og hadde garantert tenkt at det bare var luft om jeg ikke hadde vært gravid før. Stort sett på kvelden når jeg sitter helt i ro og kjenner etter. Litt som en boble som sprekker eller noe.
Gleder mer til sterke spark så mannen og lillegutt kan få kjenne![]()