Når kjente dere først liv?

Its93

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
Hei
Dere som har kommet litt lengre enn meg og er førstegangs eller husker son første. (Begynner uke 22 i morgen)
Når var dere sikre på at det var liv dere kjente i magen og ikke bare luft eller prikking?
Kjenner innimellom noe som minner om luftbobler eller stikking i siden, men veldig usikker på hva det er.
Skal til jordmor 30 juni og på ultralyd 5 juli. Så er ikke veldig lenge.
 
Førstegangs her, og jeg kjente det tydelig på 18+2. Før det kjente jeg "noe" mer udefinerbart. Det er tydeligvis store forskjeller, vet du hvordan morkaka er plassert? Det kan visst ha mye å si for hvor mye og tidlig man kjenner.
 
Førstegangs her, og jeg kjente det tydelig på 18+2. Før det kjente jeg "noe" mer udefinerbart. Det er tydeligvis store forskjeller, vet du hvordan morkaka er plassert? Det kan visst ha mye å si for hvor mye og tidlig man kjenner.
Den er plassert foran så vet det har noe å si. Men tenker det må være noe liv når folk begynne å kommentere at de lan se magen nå
 
Førstegangs med foranliggende morkake. Kjente liv svakt rundt uke 22!
 
Førstegangs med foranliggende morkake. Kjente liv svakt rundt uke 22!
Var då jeg og kjente litt. Kjenner daglig nå er i 24+3. men usikker på om jeg kjenner utvendige spark eller om jeg bare innbiller meg ting. Hunden merket hvertfall noe her om dagen når hun slappet av på magen å plutselig hoppet til når jeg kjente bevegelse
 
Var då jeg og kjente litt. Kjenner daglig nå er i 24+3. men usikker på om jeg kjenner utvendige spark eller om jeg bare innbiller meg ting. Hunden merket hvertfall noe her om dagen når hun slappet av på magen å plutselig hoppet til når jeg kjente bevegelse
Jeg er 25 uker nå og mannen mener i alle fall han har kjent noe de siste to ukene! Den ene gangen kjente jeg også tydelig da han mente han gjorde det, men de andre gangene kan ha vært innbilning fra hans side (mistenker han kjenner pulsen min noen ganger)
 
Jeg er 25 uker nå og mannen mener i alle fall han har kjent noe de siste to ukene! Den ene gangen kjente jeg også tydelig da han mente han gjorde det, men de andre gangene kan ha vært innbilning fra hans side (mistenker han kjenner pulsen min noen ganger)
Er den jeg mistenker jeg kjenner og når jeg kjenne for mye etter
 
Her er det full fest hele døgnet, føler jeg. Uke 24 nå, førstegangs, har ikke foranliggende morkake og har kjent en del uker allerede. Pappaen fikk også endelig kjent for et par uker siden, da var det ikke like mye baluba, men nå tror jeg hun trener til å bli profesjonell turner for det er så mye at jeg lurer på om det kan bli for mye av det gode også lol. Hun lar meg ikke ligge i fred i det hele tatt. Og det ser bokstavelig talt ut som et romvesen eller en slange som beveger seg rundt under huden min, det er litt sykt å se på. Har etter hvert masse filmklipp av magen min i bevegelse :hilarious:
Godt mulig de oppdager på neste ul at det egentlig er en ål jeg går og bærer på.
 
Mener huske det var ca uke 13-14 med førstemann, tross morkaken foran. Små dult på siden.

Denne gangen har det vært før uke 13, og han er rimelig aktiv/sterk.
 
Med første var jeg vel helt sikker i uke 21 ca, men kjente noe fra uke 18 omtrent. Men jeg hadde morkaken bak, har du den forann så kan det gjøre at du ikke kjenner like mye :)
 
Back
Topp