Når kjenner vi liv i magen

Med første kjente jeg i uke 15 litt stryk og bobling (litt som en fiskehale) :p Nå i dag 11+6 er jeg ganske sikker på at jeg kjente litt sprell da jeg lå i senga. Jeg lå på siden med armen over magen, kjente det i en god del sekunder:)

Da e æ sikker påat æ kjenne liv. Har kjent det svakt i et par dager men i dag er jeg helt sikker på at det må være lille❤ 12+4

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Men eneste bevegelsene jeg kjenner er kvalme og mat som kommer ut samme vei som den kom inn. Håper det snart går over og at jeg får kjenne liv fra bøllefrøet vårt snart. (13+3 i dag)

Kjenner svak bobling på venstre side, 13+4 idag. Finner hjertelyd på venstre side, og når jeg våkner har jeg kul på venstresiden:p

Tror jeg kjenner noe i dag når jeg sitter fremoverbøyd i sofaen [emoji173]
Som noe som stryker borti inni der helt nederst der buksa strammer litt [emoji7]
Er 10+3 (11+1 i følge jm på tul), min 4. graviditet [emoji4]

Kjente sist i uke 19/20. Er i uke 14 nå og kjenner ingenting enda, såvidt jeg vet [emoji13]

Er 11 uker i morgen med nummer 2. Gleder meg til å begynne å kjenne :) med første kjente jeg i uke 19-20, så håper før denne gang.

Back
Topp