Når kjenner vi liv i magen

lillesimone

Glad i forumet
Greit å ha en tråd dær vi kan dele den fantastiske følelsen av å kjenne liv❤❤❤

Når begynner man å kjenne noe?
Jeg sniker meg litt mellom oktober og september, er 8 uker i dag og førstegangs gravid :happy:

Når begynner man å kjenne noe?
Jeg sniker meg litt mellom oktober og september, er 8 uker i dag og førstegangs gravid :happy:

Jeg har kjent etter jeg har bikket 13 uker i de tre første svangerskapene.
Men det er veldig ulikt for alle og kommer an på hvor morkaken ligger :)

Kjent siden 9+4, 11+6 i dag,3. graviditet. Tvillinger

Husker ikke når æ først følte liv med første,men husker det var en bobblende kiling
Har hørt man kjenner liv tidligere med nr.2 men om det stemmer vet æ ikke.

Kjente ikke før rundt 18-20 sist. Håååper jeg slipper å vente så lenge denne gangen! :)

2. sv.skap: en gang i uke 12. Halve uke 16 har jeg kjent dulting/små spark(?) hver morgen før jeg har stått opp, og kveld, en aktiv krabat ift storesøstera som knapt ga livstegn [emoji28]

Ganske sikker på at jeg kjente liv innvendig for første gang for 1-2 uker siden, blitt oftere nå, kjenner litt bevegelse nesten hver dag og gjerne når jeg ligger i sengen :) Er 13+4 i dag :)

Kjente i uke 17 med første. Har enda ikke kjent noe denne gangen, er 13 uker i morgen.
Denne gangen håper jeg at jeg får kjenne skikkelige spark. Forrige gang satt hun godt plantet på rompa i yogastilling så det var kun store bevegelser hele svangerskapet.

Med første kjente både jeg og mannen spark i uke 16. Før det ante jeg ikke hva jeg skulle kjenne etter! Og morkaka lå foran!
Nå har jeg flere ganger kjent dirring og stryking allerede, er 10+2.

Back
Topp