Når kjøpte du vogn?

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Er i uke 21 nå. Skal kjøpe brukt vogn, veldig spesifikk på merke, modell og farge.. ser på Finn hva som er og hva som går - og vi bor to-tre timer unna middels stor by, nesten 5 timer unna Oslo der de fleste finnes.
Tenkte å bare handle nå siden den jeg vil ha er på Finn men gubben ser ikke poenget... Med andremann kjøpte vi vogn omtrent denne tiden.

Når kjøpte du vogn?
 
Tror det var i midten av februar, hadde termin mot slutten av april :)
 
Gjøøøør det. Skjønner at du vil. Gleder meg til du har babyen i armene dine, du har ventet lenge på dette og gått gjennom mye
❤️
er kanskje derfor han er så avventende.. men si heller det liksom enn «hva er vitsen med det? Kan vel vente?» på hva? Snøen?
 
13+0, brukt på Finn :)
 
På black friday i november, termin i april. Ingen grunn til å vente på noe, kjøp på tilbud og brukt når muligheten byr seg :)
 
Er i uke 21 nå. Skal kjøpe brukt vogn, veldig spesifikk på merke, modell og farge.. ser på Finn hva som er og hva som går - og vi bor to-tre timer unna middels stor by, nesten 5 timer unna Oslo der de fleste finnes.
Tenkte å bare handle nå siden den jeg vil ha er på Finn men gubben ser ikke poenget... Med andremann kjøpte vi vogn omtrent denne tiden.

Når kjøpte du vogn?
Kjøpte vogn 6 mnd før baby kom. Hvorfor ikke være tidlig ute når man har funnet det man liker? Hva er poenget med å vente liksom? Ihvertfall om man kjøper brukt, da lønner det seg absolutt å slå til på et godt tilbud, og ikke vente til siste liten. Vi kjøpte også brukt vogn og var heldige og var de første som tok kontakt og fikk dermed se den først. Det var kø på den... Så bra vogner ligger ikke nødvendigvis lenge ute på markedet, ihvertfall ikke på små plasser. Oslo er jo en annen sak, der bugner det av brukte vogner. Men litt mer «ute på bygda» som vi bor, så må man slå raskt til når det dukker opp noe. Kan bli lenge til neste gang det kommer på markedet til rett pris.
 
Kjøpte vogn 6 mnd før baby kom. Hvorfor ikke være tidlig ute når man har funnet det man liker? Hva er poenget med å vente liksom? Ihvertfall om man kjøper brukt, da lønner det seg absolutt å slå til på et godt tilbud, og ikke vente til siste liten. Vi kjøpte også brukt vogn og var heldige og var de første som tok kontakt og fikk dermed se den først. Det var kø på den... Så bra vogner ligger ikke nødvendigvis lenge ute på markedet, ihvertfall ikke på små plasser. Oslo er jo en annen sak, der bugner det av brukte vogner. Men litt mer «ute på bygda» som vi bor, så må man slå raskt til når det dukker opp noe. Kan bli lenge til neste gang det kommer på markedet til rett pris.
Jeg tenker at vi får alltids solgt den igjen hvis noe skulle skje.. og nå passa det seg sånn at han skulle til Oslo og han er bedre på pruting enn meg :D
Kanskje han bare ikke vil stappe huset fullt av ting :bag:
 
Jeg tenker at vi får alltids solgt den igjen hvis noe skulle skje.. og nå passa det seg sånn at han skulle til Oslo og han er bedre på pruting enn meg :D
Kanskje han bare ikke vil stappe huset fullt av ting :bag:
Noen er jo naturlig sånne som utsetter ting i det lengste. Kan bare være derfor. Og kjøper du brukt kan du absolutt selge igjen uten å tape pengene. Kanskje du til og med tjener penger siden markedet ditt lokalt er mindre enn i Oslo. Ikke nødvendigvis med tanke på om «noe skulle skje», men dersom dere finner ut at dere liker en annen type vogn også. Jeg ville mye heller kjøpe brukt til 2000 som jeg kan selge videre for samme sum (om jeg ikke likte den likevel), enn ny til 12000 som jeg taper masse penger på ved å selge.
 
Er i uke 21 nå. Skal kjøpe brukt vogn, veldig spesifikk på merke, modell og farge.. ser på Finn hva som er og hva som går - og vi bor to-tre timer unna middels stor by, nesten 5 timer unna Oslo der de fleste finnes.
Tenkte å bare handle nå siden den jeg vil ha er på Finn men gubben ser ikke poenget... Med andremann kjøpte vi vogn omtrent denne tiden.

Når kjøpte du vogn?

Vi kjøpte i uke 32 :)
 
Er i uke 21 nå. Skal kjøpe brukt vogn, veldig spesifikk på merke, modell og farge.. ser på Finn hva som er og hva som går - og vi bor to-tre timer unna middels stor by, nesten 5 timer unna Oslo der de fleste finnes.
Tenkte å bare handle nå siden den jeg vil ha er på Finn men gubben ser ikke poenget... Med andremann kjøpte vi vogn omtrent denne tiden.

Når kjøpte du vogn?
Ser ikke poenget med å vente nå du finner akkurat den du vil ha! Jeg kjøpte vogn på tilbud i mai, termin i starten av oktober :hilarious:
 
Back
Topp