Når kjøpte du vogn?

En tråd i 'Generelt' startet av SloppyJane, 29 Jun 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. SloppyJane Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Er i uke 21 nå. Skal kjøpe brukt vogn, veldig spesifikk på merke, modell og farge.. ser på Finn hva som er og hva som går - og vi bor to-tre timer unna middels stor by, nesten 5 timer unna Oslo der de fleste finnes.
    Tenkte å bare handle nå siden den jeg vil ha er på Finn men gubben ser ikke poenget... Med andremann kjøpte vi vogn omtrent denne tiden.

Når kjøpte du vogn?

2. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

3. SloppyJane Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Sånn omtrent nå da for min del :)
    Skjønner bare ikke hvorfor vi ikke kan handle :D æ kløøøør!

4. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke2018

Rundt 30 uker kanskje.

5. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Gjøøøør det. Skjønner at du vil. Gleder meg til du har babyen i armene dine, du har ventet lenge på dette og gått gjennom mye

6. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Tror det var i midten av februar, hadde termin mot slutten av april :)

7. SloppyJane Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

❤️
    er kanskje derfor han er så avventende.. men si heller det liksom enn «hva er vitsen med det? Kan vel vente?» på hva? Snøen?

8. Kråka Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

På lørdag, da jeg var 19+1:smug::D

• Vinner Vinner x 1
  9. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

13+0, brukt på Finn :)

10. Nordlys2018 Gift med forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

rundt uke 23-24.

11. Ugla95 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

På black friday i november, termin i april. Ingen grunn til å vente på noe, kjøp på tilbud og brukt når muligheten byr seg :)

• Enig Enig x 1
  12. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Kjøpte vogn 6 mnd før baby kom. Hvorfor ikke være tidlig ute når man har funnet det man liker? Hva er poenget med å vente liksom? Ihvertfall om man kjøper brukt, da lønner det seg absolutt å slå til på et godt tilbud, og ikke vente til siste liten. Vi kjøpte også brukt vogn og var heldige og var de første som tok kontakt og fikk dermed se den først. Det var kø på den... Så bra vogner ligger ikke nødvendigvis lenge ute på markedet, ihvertfall ikke på små plasser. Oslo er jo en annen sak, der bugner det av brukte vogner. Men litt mer «ute på bygda» som vi bor, så må man slå raskt til når det dukker opp noe. Kan bli lenge til neste gang det kommer på markedet til rett pris.

13. SloppyJane Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Jeg tenker at vi får alltids solgt den igjen hvis noe skulle skje.. og nå passa det seg sånn at han skulle til Oslo og han er bedre på pruting enn meg :D
    Kanskje han bare ikke vil stappe huset fullt av ting :bag:

14. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Noen er jo naturlig sånne som utsetter ting i det lengste. Kan bare være derfor. Og kjøper du brukt kan du absolutt selge igjen uten å tape pengene. Kanskje du til og med tjener penger siden markedet ditt lokalt er mindre enn i Oslo. Ikke nødvendigvis med tanke på om «noe skulle skje», men dersom dere finner ut at dere liker en annen type vogn også. Jeg ville mye heller kjøpe brukt til 2000 som jeg kan selge videre for samme sum (om jeg ikke likte den likevel), enn ny til 12000 som jeg taper masse penger på ved å selge.

15. Veivalsa Forumet er livet Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Vi kjøpte i uke 32 :)

16. Sjokolade Gift med forumet Julikulene 2020

Avtalte veldig tidlig med en venninne at jeg skulle kjøpe vogn av henne og hentet den hjem 6 uker før termin:)

Hurra for å kjøpe brukt!

17. GladPus Forumet er livet Vi som prøver :) ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Ser ikke poenget med å vente nå du finner akkurat den du vil ha! Jeg kjøpte vogn på tilbud i mai, termin i starten av oktober :hilarious:

18. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Med første: På ettermiddagen etter vi hadde vært på OUL.
    Med andre: Hadde understell og sittedel, kjøpte bagdelen i uke 5-6 fordi den var på salg og vi regnet med at den kom til og bli brukt på et eller annet tidspunkt uansett.

19. Fionnu Elsker forumet Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Ca tre mnd før termin

20. Stolt mamma Forumet er livet Septemberbarna 2019

Med rundt uke 25

Del denne siden