Når kjøpte du vogn? Eller når skal du kjøpe vogn?

Hvem? Jeg?

Andre møte med forumet
Har lyst til å kjøpe nå, men synes kanskje det er litt tidlig...

VI har ikke kjøpt enda! men det er fordi vi har en farge til jente og en farge til gutt.. så vi vil være sikre på kjønnet før vi kjøper vogn!! Men har bestemt oss da!

min mor har allerede kjøpt vogn til oss[;)]

Kjøpte vogn i mars og Frida kom i april. Hun kom 1 mnd. før termin, så det var greit at vi hadde vært litt tidlig ute.[:)]

Jeg kjøpte vogn i uke 12 og hvis det skulle gå galt ville jeg få pengene tilbake.. Så det er vel ikke så farllig å kjøpe inn vong så tidlig[;)]

Da blir det vogn i dag, har funnet "den riktige" og til en bra pris[:)] Blir koselig å ha den stående, gå å se litt på den innimellom[:D]

Har termin 5 mars. Bestilte vogn for 3 uker siden, men selvfølgelig er leveringen  forsinket. Mangler bare vogna nå. Gleder meg til å få vogna i hus. Rart det der. Kommer vel ikke til å trille så mye med en gang vi kommer hjem etter fødselen.... her er det så utrolig mye snø og skikkelig bikkjekaldt!

Har termin 13. mars. Vogna ble kjøpt inn en måneds tid før jul, og samboeren overrasket meg medd en på julaften. [:D]

Vi kjøpte også vogn i uke 20-21, lurt å passe på når det er salg[:D] 

vet ikke når vi skal kjøpe men har ikke så stor lagringsplass så det blir nok enda en stund til...
har veldig lyst på simo kombivogn jeg da...

vi bestilte vogn ca 1,5 mnd før, og det var faktisk litt i seneste laget. Tok 100 år før den kom inn i butikken, så vi fikk den vel omtrent på termindag.

har veldig lyst til å kjøpe den nå, men er jo egentli lite vits i å la den stå å ta masse plass...
dessuten skal svigers betale den så får vel vente til de ber oss med ut på handling vel....
snille snille svigermor

Jeg kjøpte vogn sist uke, så det vil si i uke 20. Har tenkt på at det kan være tidlig, men kom over ei pent brukt billig ei i nabolaget. Så da slo jeg til! [:)]

Vi kjøpte i januar, har termin i mars.

Det er kjempegøy å se at den står der ute i gangen og venter på å bli tatt ibruk...

Min søster skal kjøpe vogn til oss i London når jeg er 25 uker på vei.

Vet ikke helt når vi skal kjøpe vogn jeg.... Har funnet vognen vi vil ha, men vet likssom ikke når vi skal gå å kjøpe den. Har 3 måneder igjen til termin, så det haster vel ikke SÅ mye riktig ennå..

Lurer også på når det er normalt og få de andre store viktige tingene i hus som seng, stellebord osv...  Uff så mye å tenke på, men så lite energi til å gjøre noe med det akkurat nå[8D] snork jeg er så trøtt. Håper det tar seg opp igjen snart[:)]

Jeg trodde jeg hadde bestemt meg for hvilken vogn jeg ønsket meg, men nå vurderer jeg en annet. Falt tidlig for en Simo kombivogn, men nå tenker jeg først en dypvogn og så en lettere trille. Svigers skal også her kjøpe vognen vår, og i dag snakket vi litt om å reise til Sverige til våren og se oss om med svigers der.
Når en har bestemt seg så er det ingen vits i å vente fordi en er redd for at andre synes det ewr litt tidlig... Kjøp når det passer dere [:)]

Jeg bestilte den for en evighet siden, men fikk den først i forrige uke [;)]

Jeg viste ikke at det kunne ta så lang tid å få en vogn som de ikke har inne pålager. Da er en jo nødt tilå ta det med i beregningene og bestille tidsnok.

Back
Topp