Når kjøpte dere første vogna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Når jeg var ca 7 mnd på vei. Stokke Crusi falt valget på :)

Vi har hatt utrolig mange vogner, men den første vi kjøpte med nr 1 var en Simo (8 år siden). Den første vi kjøpte med nr 2 var MB Urban Jungle (som jeg kjøpte før jeg var 12 uker bare fordi det var tilbud :P).

Denne gangen blir det Bugaboo Cameleon eller Buffalo, og den blir sikkert kjøpt på våren en gang (termin i Juni).

Bestillte den allerede npr jeg var 4 mnd på vei pga lang ventetid på våren da jeg var gravid med nr 1. det ble ei emmaljunga edge, såå fornøyd :)

Jeg fikk vogna i hus rundt uke 34, valget falt på emmaljunga mondial. 2015 mod. Blir å bruke den opp igjen i mai til nr 2 :-)

Da jeg var 22 uker på vei. Det ble en Emmaljunga city cross. Nå er jeg gravid med andremann, og ønsker å kjøpe en ny vogn.

Jeg var vel 15 uker da vi kjøpte vogna (tilbud). Vi gikk for BabyJogger City Elite.

Var 4 mnd på vei med førstemann, fant den brukt på finn.no og måtte bare slå til da vi fikk den for halve prisen. Skal bruke den denne gangen også :)
TFK Joggster Twist

I uke 32 (tror jeg).
Vi kjøpte en Simo kombi. Beste vogna jeg har prøvd. :)

Da jeg var 32 uker på vei. Hadde fått høre at det var 8 ukers ventetid, men den kom med en gang :p Ble en Bugaboo Buffalo, siden den virket enklest å manøvrere, har joggechassis og passer for oss som har masse oppoverbakker. :)

Ganske tidlig, var vel rundt uke 12-13 :) Fant en Emmaljunga på finn.no til en pris vi bare måtte ha den for :)

Fikk vogna mi i går. Bestilte for en mnd siden :) Emmaljunga nxt 90. Er nå 29 +3.

Back
Topp