Når kjøper dere mammaklær?

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Når begynner dere å kjøpe/og bruke mammaklær? Får enda på buksene mine altså, men syns det er litt stramt og kan bli litt ubehagelig utløpet av dagen :p redd for at om jeg kjøper nå, må jeg ha enda større jo lenger jeg kommer. Noen med erfaring/tanker? :)
 
Når begynner dere å kjøpe/og bruke mammaklær? Får enda på buksene mine altså, men syns det er litt stramt og kan bli litt ubehagelig utløpet av dagen :p redd for at om jeg kjøper nå, må jeg ha enda større jo lenger jeg kommer. Noen med erfaring/tanker? :)
Med første kjøpte jeg allerede i uke 7, buksene strammet mye og jeg synes det var ubehagelig :hungover: Finner de nok frem igjen snart :hilarious:
 
Når begynner dere å kjøpe/og bruke mammaklær? Får enda på buksene mine altså, men syns det er litt stramt og kan bli litt ubehagelig utløpet av dagen :p redd for at om jeg kjøper nå, må jeg ha enda større jo lenger jeg kommer. Noen med erfaring/tanker? :)

Med forrige kjøpte jeg i uke 7, fordi jeg rett og slett hadde så mye luft og syntes det strammet noe så inni ... fikk uansett ikke brukt de buksene hele tiden fordi det plutselig ble sommer (fødte i august), så da gikk det mest i kjoler.

Tenker jeg skal bruke så mye kjoler/skjørt som mulig denne gangen og heller kjøpe digge strømpebukser.
 
Jeg er glad i kjoler og skjørt. Har noe garn liggende, så strikker en kjole nå.

Utover det, er jeg usikker.
 
Når begynner dere å kjøpe/og bruke mammaklær? Får enda på buksene mine altså, men syns det er litt stramt og kan bli litt ubehagelig utløpet av dagen :p redd for at om jeg kjøper nå, må jeg ha enda større jo lenger jeg kommer. Noen med erfaring/tanker? :)

Sniker
De siste 2 mnd, avhengig av når og hvor stor mage man får, må du kanskje ha noen andre klær enn i feks uke 17 uansett :) så kjøper du en gravidbukse nå snart kan den nok vare lenge. Og med termin på sommeren tipper jeg det blir mest kjoler mot slutten. Jeg hadde et strechskjørt, ikke fra gravidavdeling, men veldig elastisk, som jeg brukte nesten hver dag den siste tiden.
 
Hmm, jeg kjøpte vel rundt uke 12 sist. Jeg har bakovervendt livmor, så jeg kunne nok gått i egne klær nesten hele svangerskapet. Har nesten ikke hatt mage noen av svangerskapene. Bærer veldig nært inntil ryggen. Men det er likevel ubehagelig når det trykker mot bukselinningen, for det er liksom akkurat der det treffer. Så gravidbukse er bare å kjøpe straks man kjenner at det begynner å bli ubehagelig. Hm har mye, zalando også:happy:

Er det noen som har tips til gode strømpiser? Gjerne med lange bein.. Sliter sånn med at mageområdet ser ut til å skulle begynne midt på lårene, fant aldri noen jeg likte godt sist.
 
Jeg tror jeg kjøpte rundt uke 12 eller noe første gang. Nå blir det spennende å se når de må på :p Jeg var veldig glad i H&M jeg da - ikke fult så dyrt for noe jeg skal bruke en begrenset periode i livet. Hadde strømpebuksene, topper og buksene derifra.. har lagt det inn i en boks i boden - blir artig å ta frem! Kommer nok til å kjøpe en ny bukse uansett men joggebuksa fra forrige gang gleder jeg meg til å finne frem igjen for den var sååå deilig!! Nei nå tror jeg nesten at jeg må gå ned å lete det frem! :hilarious:
 
Har ikke fysisk behov for det enda, men veldig lyst! Så mange fine antrekk med søte babybumper!:D
 
Jeg har funnet frem klærne fra forrige svangerskap i dag :p får på meg buksene mine, men det strammer rundt magen, spesielt utover dagen. Så det gidder jeg ikke mer :p
 
Har ikke fysisk behov for det enda, men veldig lyst! Så mange fine antrekk med søte babybumper!:D
Enig! Jeg kommer nok til å kjøpe med en gang jeg føler bare litt behov for det :hilarious:
 
Har kjøpt meg et par bukser. Er veldig slank fra før men æ hate når nåkka strammer over magen. Syns d er behagelig å gå m bukser.
 
Har kjøpt meg et par bukser. Er veldig slank fra før men æ hate når nåkka strammer over magen. Syns d er behagelig å gå m bukser.
Hvor langt på vei var du da du kjøpte?
 
Sniker litt. Jeg kjøpte gravidbukser i str 36 da jeg var 10 uker eller noe sånt.. De passet helt til uke 35ish.. etter det er jeg uansett så svær at jeg går med vanlige joggebukser bare under magen
 
Kjøpte i uke 8 sist.m! Måtte kjøpe ny runde med klær rundt uke 30. Jeg la veldig mye på meg!
 
Håper jeg slipper :p Orker ikke bruke penger på noe som skal passe noen måneder av livet
 
Jeg også - svimlende 35 kilo!! Ingen svangerskapsdiabetes eller annen årsak. Barnet var normalt i størrelse og alt
Helt likt her!!! Sluttet å veie meg da jeg så 0.101 tonn på vekten :bored: i uke 37. Har gått ned 15kg (regnet fra vekten 14dager etter fødsel) kan bare ikke gå opp igjen de nå :sorry:
 
Helt likt her!!! Sluttet å veie meg da jeg så 0.101 tonn på vekten :bored: i uke 37. Har gått ned 15kg (regnet fra vekten 14dager etter fødsel) kan bare ikke gå opp igjen de nå :sorry:
Jeg sto tilslutt å bare lo. I nærmest vantro og småpanikk sist jeg veide meg. Var vel i uke 36 eller 37 selv...
 
Back
Topp