Ble veldig usikker. Har fått time til å sette på vipper, da er babyen 4 uker gammel. Det tar ca 2 timer, men er på dagen så pappaen kan ikke passe han. Hvis jeg ammer før jeg går inn, og har med meg en (onkel, venninne el) som kan trille tur med han mens jeg er der, er det greit? Og jeg selvsagt sjekker på forhånd om han tar flaske og har med morsmelk som han kan få dersom han skulle bli sulten før jeg er ferdig... Bare tenker på om han begynner å gråte og de ikke får trøstet han :/ men hadde samtidig vært veldig deilig å føle seg litt fresh, føler meg som et blekt takras akkurat nå! Og jeg blir så deppa når jeg føler meg sånn!
Jeg har ikke vært borte fra han enda, bortsett fra 10 minutter i butikken rett nedi gata. Husker ikke når noen andre enn pappaen passet sist, men leser på nett at man kan være borte dobbelt så mange timer som barnet er mnd.. Men føler meg fortsatt veldig usikker på om det er greit.
Jeg har ikke vært borte fra han enda, bortsett fra 10 minutter i butikken rett nedi gata. Husker ikke når noen andre enn pappaen passet sist, men leser på nett at man kan være borte dobbelt så mange timer som barnet er mnd.. Men føler meg fortsatt veldig usikker på om det er greit.