Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker.. 20 desember skal du kunne få se at hjertet slårHei!
Siden jeg ikke har noe erfaring med det selv så spør jeg her
Jeg tror jeg er 4+1, fikk 2-3 på cb digital i dag (tilsvarer 4-5 uker).
Vil vi se noe på en evnt tidelig ul rundt 20.desember?
Vil vel da være ca 7+5..![]()
Sniker.. 20 desember skal du kunne få se at hjertet slår
Noen får sett det i uke 6, men venter du til uke 7 er du garantert å få sett hjertet.

Sniker fra juli
Jeg så et hjerte som slo 6+3 og knerten lignet på en strek og 7+6 så så den plutselig ut som en liten gummibjørn. Masse lykke til på ultralyd![]()
Legen skal henvise meg, men sist fikk jeg ikke tul før uke 12.... mistet 1. Gang i uke 10 og 2. Gang i uke 6 så synes å vente til uke 12 er ulidelig. Håper jeg får tidligere denne gangen. Valget er å vente eller kjøre 4 timer til nærmeste private, og DET gjør jeg ikke.
Sykehuset var også tydelig på at jeg skulle få komme tidlig inn, da jeg var inne for en utskrapning. Men er jo ikke de som deler ut timer...De snakka om på sykehuset at det ville ha meg inn på tul pga alle komplikasjoner etter ma i uke 13.. Men om det er tul for dem i uke 12 så syns jeg det er lenge å vente til.. Bestillte akkurat privat den 21.des sånn i tilfelle jeg ikke får på sjukehuset tidligere en i uke 12..Jeg har litt overkant av 3 timer kjøring hver vei til nærmeste privat.. Samme med sykehus
Takk for at du delte din erfaring![]()
Sykehuset var også tydelig på at jeg skulle få komme tidlig inn, da jeg var inne for en utskrapning. Men er jo ikke de som deler ut timer...
Er en time til sykehuset. Bor i utkanten av Bodø kommune . Nærmeste private er i Mosjøen eller Tromsø.
Jeg har tatt i uke 6 før, og fikk se hjerteslag, men sist gravdititet tok jeg vel først i uke 7 og fikk se ganske mye mer. Denne gang får jeg TUL om ca 3 uker (dvs uke 7) siden det er IVF og det er jeg glad for.
lykke til på tul! Det blir spennende
Sniker fra juli. 6+6 vil du få bekreftet at hjertet slårHar bestilt time privat til tidlig ultralyd da dette er første gang jeg er gravid og vi ønsker å se/høre før vi forteller nærmeste familie til jul. Har time 18.des og da vil jeg være uke 6 dag 6 står det i appen tror jeg ca? Vil dette være for tidlig?

For tidlig for hva? Du vil nok se noe, og at hjertet slår men ikke særlig mye merHar bestilt time privat til tidlig ultralyd da dette er første gang jeg er gravid og vi ønsker å se/høre før vi forteller nærmeste familie til jul. Har time 18.des og da vil jeg være uke 6 dag 6 står det i appen tror jeg ca? Vil dette være for tidlig?
Sniker fra juli. 6+6 vil du få bekreftet at hjertet slår![]()
For tidlig for hva? Du vil nok se noe, og at hjertet slår men ikke særlig mye mer
Ikke om du er 6+6 nei, da skal det gå fint.Lurte på om det er for tidlig for å høre hjertelyd og evd kanskje kunne se nooe
Ikke om du er 6+6 nei, da skal det gå fint.