Når kan man ta frem litt baby «pynt»

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Kjøpte en såååå fin vugge, men når er det «akseptert» at den kan stå i stua? :taunt014
Og barnevogna står i gangen, men det er jo fordi jeg ikke vil få bodlukt på den:schoked025
 
Hadde det vært mitt valg hadde rommet til mini vært ferdig allerede, men mannen står bak og holder meg i tøylene :hilarious:
 
Haha, ja ikke sant :joyful: Min mann er like gira så han har sløve tøyler for å si det sånn :hilarious:
Skal vi bytte? :hilarious: Men jeg holdt på å kjøpe vong når jeg var 5+0 jeg da, litt teit når man ikke vet om det er noen inni der en gang, eller verre hvor mange :hilarious:
 
Skal vi bytte? :hilarious: Men jeg holdt på å kjøpe vong når jeg var 5+0 jeg da, litt teit når man ikke vet om det er noen inni der en gang, eller verre hvor mange :hilarious:
Hahahaa, vi kan byttelåne så det blir balanse :’)
Hahahah, jeg klarte å vente til jeg hadde vært på UL, men bare nesten :hilarious:
 
Når du vil ☺️ Jeg venter så lenge som mulig fordi nå er det bare i veien. Men vi har et gjesterom jeg kan fylle opp med alle tingene da ☺️
 
Hahahaa, vi kan byttelåne så det blir balanse :’)
Hahahah, jeg klarte å vente til jeg hadde vært på UL, men bare nesten :hilarious:
Jeg har TUL om 18 dager! Så lenge får jeg vente for vi er ikke ferdige med å legge gulv eller male der :hilarious:
 
Nei hvorfor ikke ta det frem hvis du vil det? Er jo pene ting :joyful: Vår vugge endte opp som tøysamler før ungen kom da :hilarious:
 
Samme spørsmål som når er det greit å pynte til jul? Du vil kunne få mange ulike svar da det er mange meninger om de temaene. Jeg tenker fortsatt at du kan ta frem så tidlig som mulig, eller vente så lenge du vil. Jeg vil ikke vente med alt til siste liten og kommer til å fikse litt her og litt der så slipper jeg å ta alt når jeg er sliten, høygravid eller har nettopp født :playful:
 
Back
Topp