Når kan man se spiren på UL??

SpireNr.4

Betatt av forumet
Lurer litt på når det er mulig å se den lille på innvendig UL?? Har lyst å bestille time på privatklinikk for å sjekke om alt er bra ;) Er det alt for tidlig nå?? Er 5+6 i dag;)

Det er lurt å vente til rundt midten av uke 6 slik at du får se et lite dunkende hjerte inni den lille celleklumpen hehe :)

Det er lurt å vente til rundt midten av uke 6 slik at du får se et lite dunkende hjerte inni den lille celleklumpen hehe :)
Har ikke hjerte begynt å slå enda?? Sto på min sånn greie (hvor det står hva som skjer når her inne på BV) at hjerte skulle begynne å slå 07.januar, å da var jeg jo 5+4 :o

Jeg hadde innvendig ul i uke 5+4 sist og da hadde ikke hjerte begynt å slå..

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Jeg var i går men så ikke hjertet (det er så lite enda). Er 6+2 i dag. Samboer så kun et "hull" der babyen skulle være, altså sekken ;)
Kunne såvidt skimte litt hvitt. Hadde det vært UL som jeg hadde bestilt hadde jeg nok blitt litt skuffet men greit å få bekreftet at jeg er gravid på "rette" plassen og ikke i en eggleder eller noe ;)

Det er fra uke 5-7 hjertet begynner å slå, men rundt 6,5 tror jeg de fleste slår.... (du vet, til ogmed de små spirene utvikler seg litt forskjellig, selv inni magen) ;)

Skal vente til uke 12 å se hvordan det står til med lille :)

Da ser det ut som en bamsemums hehe. det husker jeg sååå godt fra når vi var på ul med angelica, da var jeg 12+3 <3

Da ser det ut som en bamsemums hehe. det husker jeg sååå godt fra når vi var på ul med angelica, da var jeg 12+3 <3

Så i uke 9+2 sist, så den nydlige lille klumpen min<3 alt hva fint da.. mn ble sa i rundt uke 10 :(

Så krysser fingrene og håper alt går fint med alle spirene våre<3

Så i uke 9+2 sist, så den nydlige lille klumpen min<3 alt hva fint da.. mn ble sa i rundt uke 10 :(

Så krysser fingrene og håper alt går fint med alle spirene våre<3

I denne gruppen skal vi ikke ha noen SA eller dødfødsel, så ikke tenk på det ;)

Tror kansje "legen" hadde sett litt merkelig på meg da, vis jeg hadde spurt om det :p

hehe mye mulig, men likevel tror jeg han har hørt om rarere ting fra en gravid kvinne :P

Jeg så i midten av uke 6 sist. Da slo hjertet. Venter på innkalling til ul nå, spent når jeg får. Blir skuffa om jeg er for tidlig til å se hjertet slå....

Back
Topp