Når kan man pynte til påske???

Bakekakesøte

Forelsket i forumet
Når skal dere pynte til påske? Elsker å gå ut i skogen å hente grener som vi pynter med egg, fjær og søte kaniner og kyllinger... Så koooos

I år blir det lite påske her i hus,vi skal være borte nesten hele påsken,så da gidder jeg ikke,hehe.
Men,troooor man kan begynne sånn ca når man vil

He he he [:D] Ja jeg gjør jo egentlig som jeg vil i mitt eget hus når jeg tenker etter  Påsken er jo så kort så i år skal jeg pynte litt før

hvor lenge er det normalt å ha det oppe d??[8D]

veit ikke om vi kommer til å gjøre det i år.. vi er jo nødt til å kjøpe alt på nytt... det har ikke vi mulighet til nå egentlig.., da vi heller ønsker mere lommepenger nedi syden..

ORIGINAL: Bakekakesøte

Når skal dere pynte til påske? Elsker å gå ut i skogen å hente grener som vi pynter med egg, fjær og søte kaniner og kyllinger... Så koooos

Ja, det er skikkelig kos [:D] jeg skal vaske og pynte neste helg. kommer ikke hjem før da! Gleder meg masse til det :)

Når man tar vekk julepynten hihihi, neida[:D] Kan man vel gjøre når man ønsker selv. Jeg pynter ikke noe særlig til påske, pynter med vårpynt istedefor[:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

I år blir det lite påske her i hus,vi skal være borte nesten hele påsken,så da gidder jeg ikke,hehe.
Men,troooor man kan begynne sånn ca når man vil

Back
Topp