Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
når kan man kjenne de aller første sprellene? men første kjente jeg rundt uke 20 tror jeg.... men nå er d jo 3.... Hva er deres erfaringer... Gleder meg skikkelig til d... er i uke 12 i dag....så joooohoooo.
Skal du ha trillinger?! Jeg kjente det i uke 17-18 med førstemann. Men det er visst fullt mulig å kjenne det fra uke 15 vet jeg, kanskje enda tidligere ogsånår kan man kjenne de aller første sprellene? men første kjente jeg rundt uke 20 tror jeg.... men nå er d jo 3.... Hva er deres erfaringer... Gleder meg skikkelig til d... er i uke 12 i dag....så joooohoooo.
Samme her bare det er min nr 3Jeg mener at jeg har kjent det noen ganger allerede, men 100% sikker er jeg ikke. Er 13 uker, andregangs.
Husker jeg også synes de første bevegelsene kjentes ut som en liten fisk som sprellet inni der Gleder meg til å kjenne de herlige bevegelsene til lille mini inni der!Eg var i veke 16 da eg kjente det med guten og det føltes som eg hadde en liten gullfisk der inne og først tenkte eg at det var sikkert berre luftbobler. Men det var ikkje det!