når kan man kjenne

VELT

Betatt av forumet
når kan man kjenne de aller første sprellene? men første kjente jeg rundt uke 20 tror jeg.... men nå er d jo 3.... Hva er deres erfaringer... Gleder meg skikkelig til d... er i uke 12 i dag....så joooohoooo. :sith

sniker jeg:P uke 20 med førstemann og uke 15 med denne:)

når kan man kjenne de aller første sprellene? men første kjente jeg rundt uke 20 tror jeg.... men nå er d jo 3.... Hva er deres erfaringer... Gleder meg skikkelig til d... er i uke 12 i dag....så joooohoooo. :sith

Gratulerer :DDDDDDD kjente med første 19 men skjønte det ikke før uke 20 hihi

Skal du ha trillinger?! :D Jeg kjente det i uke 17-18 med førstemann. Men det er visst fullt mulig å kjenne det fra uke 15 vet jeg, kanskje enda tidligere også :)

Tredje mann du mener sant?

Gratulerer med 12 uker :)
Jeg husker ikke når jeg kjennte sparkene i tredje svangerskapet :p

Jeg kjente det i uke 15 med førstemann, men skjønnte ikke hva det var før i uke 16 :P Så lurer på når jeg kommer til å kjenne noe denne gangen ;)

Flerfangsfødende kan kjenne fra uke 12 ca- når bebis begynner å komme over skambeinet. Men tror 15-22 er vanligst. Med 1 mann kjente jeg liv rundt uke 19, med andremann ca 15 tror jeg- visste bedre hva jeg skulle kjenne etter;-)

hehe...ja er 3. mann.... har ikke vært i ul...så håper da inderlig ikke der er 3...hehe, 1 er absolutt nok!!! spennende å se når vi kjenner de første sprellene...

Med første kjente jeg bevegelser i uke 16. Spent på når jeg kjenner det denne gangen :)

Jeg mener at jeg har kjent det noen ganger allerede, men 100% sikker er jeg ikke. Er 13 uker, andregangs.

Med første kjente jeg det i uke 16 :) gleder meg villt til jeg kjenner lillesprell ;-)

Jeg tror jeg kjente det ganske sent sist gang, jeg la i hvert fall merke til det temmelig sent :P 5 år er jo en stund, så jeg husker ikke helt hva det er jeg skal kjenne etter heller :D Men det er mulig kroppen min vet det? Spennende blir det uansett! Håper det kommer litt tidligere denne gangen :)

Eg var i veke 16 da eg kjente det med guten og det føltes som eg hadde en liten gullfisk der inne og først tenkte eg at det var sikkert berre luftbobler. Men det var ikkje det! :)

Eg var i veke 16 da eg kjente det med guten og det føltes som eg hadde en liten gullfisk der inne og først tenkte eg at det var sikkert berre luftbobler. Men det var ikkje det! :)
Husker jeg også synes de første bevegelsene kjentes ut som en liten fisk som sprellet inni der :D Gleder meg til å kjenne de herlige bevegelsene til lille mini inni der! :) :) :)

Ååå jeg gleder meg sånn til å kjenne lille gullet ! :-D

Nr 1 kjente jeg ikke før uke 20
Nr 2 kjente jeg bobler i uke 13 og spark i uke 15, harde spark kom ikke før 19 uke.
Nå er jeg 12+4 uker og har ikke kjent noe annet enn kjennere.

første kjente jeg i uke 18 (tror jeg det var).. spennende å se når det kjennes denne gang :)

Back
Topp