Når kan man hate???

lille assa 75

Forumet er livet
husker godt de gamle trådene der ordet hate kom fram...og mange sa at det ordet brukte de ikke, for det var så sterkt...

men nå leser jeg at mange hater det nye forumet...

Så da er jo spørsmålet, når er det greit å hate og når er det ikke greit å hate???

ps dette er ingen klagetråd på det nye forumet...jeg vil bare vite når er det greit å hate....

Det skal mer til for meg å hate et menneske/mennesker enn ting.

For meg er det greit å hate når noen/noe har overtrampet mine personlige grenser, fornedriget meg/mine på det groveste og virkelig gått i mot alt jeg og andre tror på med viten og vilje.

Med andre ord, er det veldig sjeldent jeg hater.

I hele mitt liv er det kun en person jeg har hatet. I dag har det gått over til ignoranse, jeg bryr meg ikke lenger. Jeg gidder ikke å bruke krefter på å tenke negative tanker om noen jeg ikke liker, når jeg heller kan bruke den tiden på å tenke positivt, og å være med de jeg bryr meg om.

Og er det noe jeg ikke liker, eller noen jeg ikke kommer overens med. Så lar jeg heller vær å være i nærheten av ting som ikke er bra for blodtrykket.

Det nye forumet liker jeg foreløpig.  Men jeg må innrømme at det var pga den gamle layouten jeg valgte babyverden, framfor noen andre lignende forum.   Enkel, stilren layout uten masse reklame og linker og møkk. KUN forumet. Det likte jeg.

Back
Topp