Når kan man høre hjertelyd med Angelsound?

Mariamamma

Forelsket i forumet
Forrige gang bestilte jeg den i uke 12, fordi jordmor bare såvidt prøvde å lytte da jeg var hos henne i uke 12, og ikke hørte noenting. Vi hørte lyden samme dag vi finn angelsounden, som vel var i starten av uke 13 tenker jeg.
Nå er jeg snart 12 uker akkurat (på tirsdag eller noe?), og lurer på når jeg kan forvente å høre noe? Prøvde forgårs kveld, fant ingenting da (men utrolig hvor mange steder jeg kunne høre mitt eget hjerte! :p). Hvor lenge bør det gå før jeg prøver igjen?
 
Jeg fant i kveld, 10+2 :) Ikke tvil om at det var babyen, fant egen puls først, kjente det igjen fra sist, og det flyttet seg :)
 
ååå gleder meg til å høre den lyden.. det var en utrolig deilig følse å få høre den sist jeg var gravid :)
 
jeg kjøpte i dag...og skulle bare teste den nå, og fant den! Først hørte jeg bare min egen, men plutselig var den der, den raske gode hjertelyden <3
 
Jeg hørte fredag var 12 uker da, men litt vansklig å finne og var helt nederst rett over skambenet
 


BirgitteB skrev:
Jeg hørte fredag var 12 uker da, men litt vansklig å finne og var helt nederst rett over skambenet


Ja tok litt tid før jeg fant den! Rett over skambenet og litt til venstre hos meg hehe
 


sommerfugler85 skrev:


BirgitteB skrev:
Jeg hørte fredag var 12 uker da, men litt vansklig å finne og var helt nederst rett over skambenet


Ja tok litt tid før jeg fant den! Rett over skambenet og litt til venstre hos meg hehe



Samme her! Var alltid høyre med Benjamin, men nå var det venstre :)
 


bettimor skrev:
de var utsolgt i porsgrunn :( så skal prøve å bestille på ebay nå :) noen som vet hvor lang tid det tar før den kommer? :)


du kan bestille den på nett hos teknikkmagasinet og tror jeg.. :) Bestiller man fra norke sider pleier det ikke å ta så lang tid i hvert fall!
 
Såg at man måtte kjøpe slik kontaktgele for at denne duppedingsen skal fungere.. Stemmer dette??
 


Smooshkin skrev:
Såg at man måtte kjøpe slik kontaktgele for at denne duppedingsen skal fungere.. Stemmer dette??



Bruker glidemiddel fra apoteket jeg! Vet mange bruker bodylotion eller babyolje..
 
Back
Topp