Når kan kjenne

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Fra hvilken uke en kan kjenne baby spark?
Vet det kan vare inviduelt, men sånn ca :)

Tror inne uke 18-20 har de fleste kjent noe, de spm kjenner senere er nok pga morkaken foran eller noe. Jeg kjente daglig til jeg var så langt på vei sist.

Jeg har kjent bevegelse siden uke 14 :) men ikke spark. Bare som at noe stryker borti livmoren. Så får en rar følelse nederst i magen :p

Hørte en kjente fra uke 10 og det syns jeg er tidlig. Men selvfølgelig inviduelt da.

Kjente ganske tidlig sist, husker ikke hvilken uke. Men i uke 17 kunne andre kjenne ved å legge hånden på magen min. Og da hadde jeg allerede kjent det flere uker

Med første kjente jeg ikke før i uke 22. Da lå morkaka foran.

Andre svangerskap kjente jeg i uke 14, men da lå den bak.

Spent på når jeg kjenner denne gangen.

Jeg kjenner bevegelse og har gjort det en stund nå. Kjente det "tidlig" med de andre to også. Nr 2 hadde jeg foranliggende morkake og da kjente jeg det i uke 17.

Har kjent bevegelse de to siste dagene hvis jeg ligger på magen, og spesielt på kvelden :) er 14+0 i dag <3

Jeg innbiller meg at jeg kjenner bevegelse allerede, er 13 uker på mandag. Første gang kjente jeg bevegelser allerede i uke 15/16.. Kjennes ut som en bitteliten sommerfugl som beveger seg der inne, kan selvfølgelig bare være ønsketenkning så tidlig. Var helt sikker forrige gang på at det var spark og bevegelser i uke 17 ^^,

Med første kjente jeg fra uke 15, noe som regnes som tidlig, selv om man ikke skulle tro det ut fra slike forum som dette :-) med nummer to kjente jeg ikke før uke 21-22, var nok en mer rolig baby :-)

Jeg innbiller meg at jeg har kjent noe.. 13+2 i dag :)

Jeg føler også at jeg har kjent noe kiling helt nederst i magen,ved lysken,ikke mye,men litt hvis jeg ligger eller sitter helt stille:) Hvis jeg ikke bare dagdrømmer da:D Er 12+6 idag :D

Jeg er 14+4 i dag og kjente lille trille ❤️ Kanskje jeg har kjent noe før, men usikker. I dag føltes det ut som om lille lå på tvers og både sparket og bokset. Kjente det på begge sider med ulikt intervall, rett over skambeinet.

Med førstemann kjente jeg ikke noe før uke 21, tror morkaken lå litt foran da :)

Jeg innbiller meg at jeg kjenner bevegelse allerede, er 13 uker på mandag. Første gang kjente jeg bevegelser allerede i uke 15/16.. Kjennes ut som en bitteliten sommerfugl som beveger seg der inne, kan selvfølgelig bare være ønsketenkning så tidlig. Var helt sikker forrige gang på at det var spark og bevegelser i uke 17 ^^,
Har det på akkurat samme måte :-)

Back
Topp