Når kan jeg....

ozon

Gift med forumet
Har termin 5 november.. Hvis vi regner med at tulla kommer på termin dato.. Når kan vi gå ut med henne i vogna? Bor i egersund, som er juleby.. Setter opp boder og selger grøt i desember...kjempekoselig!! Har så lyst å tasse rundt med vogna og samboer og kose oss... Men kan jeg ta med lille jenta ut?

ååå det virker jo kjempe koslig da [:D]
jeg tror du kan ta med jenta di ut med en gang. tror ikke du må vente med det, hvis hun ikke er syk på en eller annen måte da må du vel vente litt.
men er ikke sikker om dette da.

Det går vell fint det[;)]
Passe på at hun er godt pakket inn..[:D]At hun ikke blir kald...[:)]

Håper det...Gleder meg kjempe masse, har jo veldig lyst til å vise frem den lille familien min[:)]

du kan ta henne med med en gang hvis du kler på henne godt med klær.. veldig lurt å ha sånn vindtrekk på vogna også.
Men nå sier iallefall leger og slikt at de bare har godt av frisk luft..

Jeg hadde gått en tur så fort jeg følte at det var ok for meg. Har også hørt at man ikke burde ha barn ute under -10 grader. Lufta er ikke bra for lungene til babyen. Hør ang. dette på helsestasjonen. Jeg har termin i des/jan og håper jeg kan ta lille nurket ut på tur etterhvert.

Klem

har hørt at man skal vente i 2 uker jeg da,og da skal man se været ann. jeg fikk sønnen min på sommer halvåret for over 8 år siden,da var det ikke noe problem.

Jeg fikk beskjed både av legen og av jordmødrene på sykehuset at ut å trille kan man uansett vær.Det er klærne det kommer an på.uansett så kan man jo se det an.Det er ikke akurat så deilig å kave rundt i høljregn eller snøfokk:p

Jeg har hørt at man skal holde barnet inne hvis det er mer enn 10 kalde ute. Jeg har termin 2 juledag, så det ser dårlig ut for min del. Er jo ikke så mange dager man kan gå ut da. Og ikke har jeg lappen heller.

Hei[:)]
Jeg fikk mitt førts barn i september 2000. Hun var knapt 2 uker da jeg hadde henne med meg ut å trillet.
Ei venninde av meg som fikk i desemner i fjor, venter heller ikke mer en knape 2 uker. kommer vel litt ann på hvor kaldt det er.
men jeg tror du trygt kan ta med deg barnet ditt på trilletur i julebyen[:D]

Back
Topp