Når kan jeg vente mens???

x1xPastella

Forumet er livet
Er det noen som vet når jeg kan vente mensen nå? Har jo tatt pergotime denne måneden... Vil jeg da få mensen på dag 28? Eller tar det lengre tid? kortete tid?

Vanligvis har jeg syklus på 25-27 dager...

Jeg er så spent nå... reiser til Trondheim i helga og når jeg kommer hjem på søndag så må vi trå til i senga... åh som jeg gleder meg!!

God helg alle sammen!!!
 
Hei. Sikkert bare jeg som ikke vet det, men hva er egentlig pergotime ?
 
Piller som får i gang el... Hormoner rett og slett... Det er nok ikke bare du som ikke vet det... Greit at du spør vet du!! [;)]
 
Hei igjen Pastella!

Jeg er som du vet i akkurat samme situasjon som deg og vet like lite om ikke mindre enn deg. Har egentlig ikke peiling på hva som skjer nå. Men noen har fortalt meg at man vanligvis får EL fra 4-10 dager etter at man er ferdig med kuren - og da kommer vel mens ca 14 dager etter det?!?

Jeg testet positivt på EL dagen etter jeg var ferdig med kuren (er fortsatt litt tvilende til den testen)... Det blir spennende å se når tante Rød dukker opp...
 
Ja jeg lever i en enorm uvisshet og det er rett og slett jævelig!!! Jeg liker det ikke i det hele tatt! Kommer ikke til å ta noen eltester denne mnd... Nå skal jeg bare kose meg i Trondheim hele helga, håper bare at ikke el er nå denne helga... Da setter jeg meg på første fly hjem igjen... Blir vel litt i mårra tidlig og litt på søndagen og MASSE til uka...

Ville bare ønske å visst når jeg kan forvente mensen...

Har det gått bra med deg i det siste!!!
 
Det går bra med meg [;)] Bortsett fra den uvissheten da[:o] Enig med deg - det er helt jævlig[:'(] Og jeg liker det heller ikke!!

Hvis jeg hadde EL da jeg testet positivt skal den gode tanten komme på besøk om 6 dager.. Men det har jeg ingen som helst tro på...

Men den som lever får se[8|]

Ellers merker jeg ingen ting pga tablettene. Du?
 
Back
Topp