Når kan jeg testes?

Heldiggrisen

Blir kjent med forumet
Jeg hadde sex med min mann 12 januar. Jeg har da ikke regelmessig mens så aner ikke når jeg kan tidligst ta en test.. Ikke fått mens heller , tok blodprøve før 2 dager siden , den var negativ , men det er kanskje for tidlig ? ELLER? Hjelp :shy:

Det kan fort være for tidlig ja. Jeg testet negativt fram til uke 6.

Jeg hadde tatt en test nå. Sensitiv en fra billigtester for eksempel :)

Så 6 uker etter er tryggest ? :)
Lønner seg hvertfall å vente litt, da ikke alltid egget fester seg med en gang. Da blir det heller ingen positiv test. Har du noen symptomer?

Så 6 uker etter er tryggest ? :)

Altså, ukene regnes fra to uker før befruktning da. Fra første dag i siste mens. Så å vent 6 uker etter samleie er ganske lenge.

Hvordan er det med syklusen din, er den stabil? Når hadde du mens sist og når forventer du den?

Jeg hadde sex med min mann 12 januar. Jeg har da ikke regelmessig mens så aner ikke når jeg kan tidligst ta en test.. Ikke fått mens heller , tok blodprøve før 2 dager siden , den var negativ , men det er kanskje for tidlig ? ELLER? Hjelp :shy:
Med sex 12 januar kan befruktning ha skjedd fra da og fram til 17 januar. Hvis man tenker el og befruktning 17 januar er ikm etter en gjennomsnittelig syklus 31. Januar. Du skrev innlegget 24 januar og hadde da tatt blodprøve 22. Helt klart for tidlig!

Nå er du etter ikm og graviditetstester skal da vise 99% sikkert - men så kan du være den ene prosenten som ikke viser positiv før senere ;) jeg ville tatt en graviditetstest på morgenurin nå. Er du gravid vil den mest sannsynlig vise positiv.

Back
Topp