Når kan jeg teste?

slanker

Glad i forumet
Jeg hadde innsetting av egg på fredagen den 27 nov, og er så spent om jeg er gravid eller ikke. når testet dere og slo testen ut med en gang? og hvilken dag var det på?
Hadde dere noe ubehaglig i magen eller andre tegn til dere var gravid så tidlig?
Takk for hjelpen

Jeg hater å teste, så jeg testet ikke før 14 dager etter innsett når jeg fikk beskjed av klinikken at jeg skulle teste. Merka vel ikke så mye annet enn at jeg tisset ofte mener jeg... Hadde litt vondt i korsryggen en periode forresten, da var varmeflaska god å ha

Lykke til![:)]

glemte å si at testen ble super positiv før kontrollstreken kom opp! Jeg har to i magen da...

Jeg testet positivt på rugedag 14. Men da var teststreken ennå ganske svak, så jeg tror ikke den hadde vært positiv så veldig mange dagene før. 

jeg testet svakt positiv på rugedag 9, og sterkere på dag 10 [:D] hadde ingen tegn overhodet

Oki, da trenger jeg ikke å tenke på det før jeg må ta den blodprøven på dag 12? da kan vel jeg test?
Har veldig trykk i underlivet og veldig vondt i ryggen (nederst) og noen ganger vondt i magen. Hmmm håper det er ett godt tegn?

ORIGINAL: Ninajinta

Jeg testet positivt på rugedag 14. Men da var teststreken ennå ganske svak, så jeg tror ikke den hadde vært positiv så veldig mange dagene før. 

så koselig ninajinta...
Men kan jeg spørre hvilken klinikk du er på?? Jeg kommer fra samme område som deg skjønner du...

testet på dag 9 begge gangene,klarte ikke å vente lenger[:)] begge lyste opp gravid på[:)]

ORIGINAL: sengepolka

ORIGINAL: Ninajinta

så koselig ninajinta...
Men kan jeg spørre hvilken klinikk du er på?? Jeg kommer fra samme område som deg skjønner du...

Vi har gått privat hos Aleris, men var henvist til Ullevål også. Vi fikk velge mellom St.Olav og Ullevål, men valgte altså å gå privat pga. ventetiden.

Jeg testet på dag 10 etter eggutak, men da hadde jeg en veldig sterk følelse at jeg var gravid allerede dagen i forveigen ellers hadde jeg ikke testet så tidlig.

De gangene jeg har vært gravid så har jeg vist det tidlig alle gangen ca dag 9 etter el/eggutak....men 2 av dem er jo bare SA da, desverre.....

Back
Topp