Når kan jeg teste???

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
He på dere jenter. jeg har hatt litt forskjellig syklus i det siste og lurer på når jeg kan teste? Siste syklus var på 26 dager, og gangen før der var på 28 dager. I dag er det på den 28 dagen og fortsatt ikke fått TR.
Når kan jeg teste??

Enig med bast! Ta en test nå. Den kan jo være negativ fordi det er for tidlig, menda venter du et par dager før du tar ny test! Spennende[:)]. Lykke til!

åÅ tusen takk jenter, da gjør jeg det. Måtte liksom ha tilatelse fra dere først.[;)]
For da føler jeg at jeg ikke gjør noe ulovlig.[;)]
Tusen takk jenter[:D]

[;)] Skader overhode ikke å prøve en test i dag [;)]

men hold oss oppdatert da...flire!

[:D][:D]har du testa????????[:D][:D]

Ja venter spent her.....hehe!!! Å dersom den er negativ er det nåkk forsi du testa for tidlig...!!!

Jeg venter også i spenning!!! [:D]

he he he jeg må vente litt, hadde akkurat vært på do da jeg skrev inn innlegget. men jenter! jeg skal holde dere oppdatert.
Har vært kjempe rar i magen i flere uker, vondt nederst i ryggen også. Har også masse utflod, har hatt det den siste uke, pleier aldri å ha det før siste uka før mens.

Så nå håper jeg med "høyere enn himmelen"
Lille snodig

ønsker deg lykke til med testinga....sååå spennende.[:D]hyl ut så fort du har testa.[:D]tvitvi.

kjempe søt hund foresten.[;)]

best smileys.com.

Tusen takk jenter.

Sakl drikke masse vann nå, skal til mamma en tur å spise vaffler. nam nam, så etter det kommer jeg med info[;)]

Må bare spørre, er det noen som liker reinsdyrkjøtt her?
Prinsen min er jeger og hadde fått fangst. Har alltid hørt at det er snaddermat, men to ganger nå har han lagd middag til meg og jeg sitter nå å brekker meg hver gang,[:'(] jeg får det bare ikke ned!!!! det vokser i munn og kjenner det er på vei opp igjen. Måtte bare gi opp. Stakkars prinsen min [:(]skulle være snill å lage mat også brekker jeg meg bare over maten hans.[&o]

lykke til med testinga, lille snodig,[;)]

når du nevnte vaffler lille snodig, så kjente jeg det plutselig begynte og lukte nystekte vaffler her også, hehe....
rart det der, nå må jeg bake også.......[:D][:D]

du må ikke drikke for mye vann nå da,så du ikke får feil resultat.[;)]har hørt at vist man skal teste utpå dagen bør man ikke ha drukket for mye eller tisset på 4 timer.

men nå er vi spente ja.nyt en vaffel for meg også da ,hørtes godt ut.

Jeg ønsker deg lykke til lille snodig. Sånn syklus ha jeg også hatt de to siste månedene. Har surret litt i hodet det der, når jeg skal teste meg hvis jeg ikke får mens. Får vel la det gå til dag 28 og utover det. Er veldig spent på hvordan det går med deg.

nå lille snodig?noe nytt??[:D]

Venter i spenning jeg og......

Back
Topp