Når kan jeg teste?

chicaah

Forelsket i forumet
Hei jenter.

Jeg har ikke vært inne på babyverden på veldig veldig lenge, nærmere ett år.

I mellomtiden fant vi ut at vi må ha ass.befruktning, nærmere bestemt PGD. Var i Stockholm nå i begynnelsen av mnd og fikk satt inn to egg den 7. februar.

Er jo ny i dette gamet, aldri vært gravid før heller.

Har egentlig testedag 21. februar, men det kribler allerede etter å teste. Når kan det tidligst vise positiv test dersom jeg er gravid? Kjenner dere noe inni der, eller er det akkurat som om dere ikke har fått satt inn noe?

det varierer fra person til person og hvor høyt hcg nivået er...
mange får positivt på dag 10/11 mens andre ikke før testdagen...
lykke til :)

jeg var veldig oppblåst denne gangen, litt økt matlyst kom fra rugedag 10..før det ikke noe...

Takk for svar :)

Jeg har vært ekstremt oppblåst, dag to etter innsett så jeg ut som om jeg var 5 mnd på vei. Har enda mye luft men det har avtatt litt heldigvis. Ellers kjenner jeg ikke mye, noe som gjør meg bekymret. Bekymrer meg sikkert unødvendig. :p

Takk for svar :)

Jeg har vært ekstremt oppblåst, dag to etter innsett så jeg ut som om jeg var 5 mnd på vei. Har enda mye luft men det har avtatt litt heldigvis. Ellers kjenner jeg ikke mye, noe som gjør meg bekymret. Bekymrer meg sikkert unødvendig. :p
Jeg er gravid og ser ut til å se ut som fem mnd på vei hehe selv om jeg bare er 4 uker på vei :) Lykke til ;)

Jeg er gravid og ser ut til å se ut som fem mnd på vei hehe selv om jeg bare er 4 uker på vei :) Lykke til ;)

hihi her og :P spes når kvelden kommer

Jeg testet negativt rugedag 9, og svakt positivt rugedag 13 :) Lykke til!!

Takk :)

Back
Topp