Når kan barnet sitte med ansiktet andre veien i bæresele?

Rundt 4-5 mnd tror jeg.

Mye forskjellige meninger ser jeg. Men jeg vet at så lenge babyen klarer å følge en del med uten å bli for sliten så går det greit om de sitter forovervendt.

Med mindre babyer så bør man ta hensyn til at de trenger pauser for å fordøye det de har sett iallefall.

Sjelden han sitter i bæresele, men de gangen vi bruker sitter han med ansiktet andre veien. Han holder jo hodet selv.
Han er snart 5 mnd

ååå, flott!  trodde vi måtte vente mye lenger!    Lille Glede vrir jo nakken ut av ledd, for hun skal jo ha med seg det som skjer, og synes det er innmari kjedelig å stirre inn i mammas genser!

De kan ikke det med Manduca vertfall..[8|]

ORIGINAL: GravideMeg

Trodde det bare var den BB sin og sjal hvor man kunne sitte forover jeg?

ORIGINAL: Helene Burugle

Trodde det bare var den BB sin og sjal hvor man kunne sitte forover jeg?

Ja, vet det går i BB og sjal.. Vet ikke om noe annet.. Går ikke i Manduca vertfall.. Litt dumt, for Johannes er så nysgjerrig på alt..[8D]

ORIGINAL: Vibeke_Emilie

hedda-kristina har sittet slik en stund, hun er 4 mnd og en uke [:)]

Mille også.. elsker å følge med

Men man kan bære på hofta med manducaen, da ser jo barnet bedre. Egner seg ikke får bæring over lengre tid da men, men går jo en stund i allefall.

ORIGINAL: Ninajinta

Men man kan bære på hofta med manducaen, da ser jo barnet bedre. Egner seg ikke får bæring over lengre tid da men, men går jo en stund i allefall.

Ja, vurderer og prøve det[:)]

Andreas nekter å sitte med ansiktet mot meg.. Med mindre han halvsover..Men jeg bruker veldig sjelden bæresele men har den alltid med i tilfelle han ikke vil ligge i vogna når jeg er på shopping...Og da får han sitte og følge med..

Back
Topp