Når jordmor?

Marit 83

Elsker forumet
Var på min første kontroll til legen i dag, men har tittet ikke på magen, klemte ikke eller noen ting, hadde forventet meg det jeg men... [8|] Husker ikke hvordan det var sist heller jeg da så... [8D] Men når skal man til jordmoregentlig? Fikk henvisning til tidligere ultralyd jeg da, så venter spent på time i posten...VEEEELDIG spent på når det blir altså...håper det blir fort [8D]

Du må vel bare kontakte helsestasjonen eller hvor jordmor evt er og bestille time. Jeg skal ikke til jordmor før i uke 20....

jeg har vært hos lege i uke10 og jordmor i uke 13. de har ikke kjent på magen min eller noen ting.

ring helsestasjon så får du ordna time hos jordmor[:)]

Jeg var på første kontroll nå i uka. Så blir det UL i uke 17-19. Neste ordinære kontroll (som jeg vil ta hos jordmor) er i uke 24... Leeeenge til!

Skal til jordmor 15.september

jm her pleier å ta første kontroll mellom uke 14 - 17

Jeg skal til jordmor på onsdag om en uke, da er jeg akkurat 13 uker på vei. men når jeg ringte å bestilte time, virket det ikke som at hun hadde noen særlig grense på når man skulle komme. men det kan jo hende var fordi jeg var 11 uker på vei når jeg ringte, så da er det jo bare rett rundt hjørnet før de magiske 12:)

ORIGINAL: hårek

Jeg var på første kontroll nå i uka. Så blir det UL i uke 17-19. Neste ordinære kontroll (som jeg vil ta hos jordmor) er i uke 24... Leeeenge til!

Samme her. Men skal på en kontroll til hos lege før UL.

Jeg skal på første jordmor time i morgen, da er jeg 14+2[:)]

Eg har fått time hos jm når eg e i uke 15... Glede meg sååå og håpe ho klare høre hjertelyden da[:D]

du kan bestille time til jordmor nå du[:)]
her skal jeg til jordmor til fredag[:)]

Har enda ikke bestilt noe time til jordmor, jeg. Får vel gjøre det denne uken. Har ikke vært på første svangerskapskontroll heller, skal til legen i slutten av sept.

Back
Topp