Når jeg ser..

Åååå <3 gleder meg masse, men tror det skal bli veldig rart å ikke være gravid lenger også

Gleeeder meg Såååå ❤❤

Jeg gleder meg faktisk ikke. Jeg gruer meg som nøkken sjøl! Men det er ene og alene fordi at for å komme til akkurat det øyeblikket, må jeg gjennom helvette først. Nå blir det riktignok KS dersom ikke fødselen starter før uke 37, men fremdeles ikke noe jeg klarer å glede meg til enda.

Håper tiden går fort-fort-fort. Klarer knapt vente. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å spole tiden fremover.. :(

Gleder meg masse når jeg ser slike bilder - tiden går så sakte! :Heartpink

Jeg tenker at virkligheten ikke er slik den blir fremstilt på bilder:p jeg gleder meg til fødsel, og så får vi se hvordan det blir egger fødsel ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tviler på at jeg kommer til å se så fresh og rolig ut etter fødselen, haha. :p men gleder meg også! :D

Kan godt være det er "meg" etter fødsel, men da må man lime inn et bilde av en toåring som skal være med.... :P

Kan godt være det er "meg" etter fødsel, men da må man lime inn et bilde av en toåring som skal være med.... :p

Haha, samme tenkte jeg.
Blir vel neppe mange så rolige stunder med en aktiv 2 åring som blir sjalu i tillegg.

Gleder meg jeg også, men jeg nyter tiden som gravid mye mer nå enn sist:) da hadde jeg så dårlig tid til å møte frøkna mi, men nå vet jeg hvor fort både graviditeten og nyfødt tiden går at jeg bare prøver å nyte nå-tiden og ikke bare hige etter det som venter :) selv om jeg selvfølgelig gleder meg til å møte lillebror<3

Back
Topp