Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Moradi
Omg [:o] Har du bilder fra hvordan magen din såg ut før du var gravid og etter 1 gang eller?
ORIGINAL: Minismurf
ORIGINAL: Moradi
Omg [:o] Har du bilder fra hvordan magen din såg ut før du var gravid og etter 1 gang eller?
Nei, det tror jeg ikke... [&o] Men den var fin og helt normal før førstemann [:)]
Hadde ikke et strekkmerke da jeg gikk med han før siste svangerskapsmnd. heller.. [>:] Da kom alt, liksom. Huden hang under magen [:(] Han veide jo nesten 5 kg da...
Så, jeg var en av de skikkelige uheldige [&o] Mens venninner så ut som før kort tid etter fødsler..kult..
ORIGINAL: E.R.A.
Ja, så det er dette som venter meg. Hvor tok du operasjonen? Må nok stramme navelen og. Håper å få det dekt, men skal vente til neste sommer for å se om noe trekker seg litt.
ORIGINAL: Minismurf
ORIGINAL: E.R.A.
Ja, så det er dette som venter meg. Hvor tok du operasjonen? Må nok stramme navelen og. Håper å få det dekt, men skal vente til neste sommer for å se om noe trekker seg litt.
Skal du ha operasjon? [8|]
Ble operert på Rikshospitalet. Navelen ble flyttet, og de sydde sammen magemusklene igjen.
Kan jo hende noe trekker seg sammen hos deg, men hvis du har hengehud som jeg hadde er det ikke vits å vente...