Når jeg allikevel er i gang med å blotte meg selv...

Minismurf

Gift med forumet
*borte

Omg [:o] Har du bilder fra hvordan magen din såg ut før du var gravid og etter 1 gang eller? 

Wow så fint det ble, og så flink du har vært   Du ser jo helt klar ut for beachen [:D] 

ORIGINAL: Moradi

Omg [:o] Har du bilder fra hvordan magen din såg ut før du var gravid og etter 1 gang eller? 

Nei, det tror jeg ikke... [&o] Men den var fin og helt normal før førstemann [:)]
Hadde ikke et strekkmerke da jeg gikk med han før siste svangerskapsmnd. heller.. [>:] Da kom alt, liksom. Huden hang under magen [:(] Han veide jo nesten 5 kg da...
Så, jeg var en av de skikkelige uheldige [&o] Mens venninner så ut som før kort tid etter fødsler..kult..

ORIGINAL: Minismurf

ORIGINAL: Moradi

Nei, det tror jeg ikke... [&o] Men den var fin og helt normal før førstemann [:)]
Hadde ikke et strekkmerke da jeg gikk med han før siste svangerskapsmnd. heller.. [>:] Da kom alt, liksom. Huden hang under magen [:(] Han veide jo nesten 5 kg da...
Så, jeg var en av de skikkelige uheldige [&o] Mens venninner så ut som før kort tid etter fødsler..kult..

Huff så kjedelig [&:] Men det var jo bra at du fikk alt dekka av operasjoner og sånn [:)] Ser jo kjempebra ut nå så! Kjenner til den ja. De fleste venninnene mine ser jo ikke ut som de har vært gravide i det hele tatt når de kommer hjem fra sykehuset [8|]

Ja, så det er dette som venter meg. Hvor tok du operasjonen? Må nok stramme navelen og. Håper å få det dekt, men skal vente til neste sommer for å se om noe trekker seg litt.

ORIGINAL: elli82

Wow så fint det ble, og så flink du har vært   Du ser jo helt klar ut for beachen [:D] 

ORIGINAL: E.R.A.

Ja, så det er dette som venter meg. Hvor tok du operasjonen? Må nok stramme navelen og. Håper å få det dekt, men skal vente til neste sommer for å se om noe trekker seg litt.

Skal du ha operasjon? [8|]
Ble operert på Rikshospitalet. Navelen ble flyttet, og de sydde sammen magemusklene igjen.
Kan jo hende noe trekker seg sammen hos deg, men hvis du har hengehud som jeg hadde er det ikke vits å vente...

Mamman min gjorde noe av samme operasjonen for noen år siden. Et lite arr som minner om keisersnittarr er det hun har. Kjempefint ble det på henne.
Heldigvis har ikke jeg så mye hengehud på nedre magedel....enda.

ORIGINAL: Minismurf

ORIGINAL: E.R.A.

Skal du ha operasjon? [8|]
Ble operert på Rikshospitalet. Navelen ble flyttet, og de sydde sammen magemusklene igjen.
Kan jo hende noe trekker seg sammen hos deg, men hvis du har hengehud som jeg hadde er det ikke vits å vente...

Har en fin lapp som henger over buksa ja [:'(] + at navelen datt ut og det hele ser ut som ..... grinchen ansikt [:'(] har ikke vært hos legen enda, men har alltid hatt flat mage og sånn som det ser ut nå, så ja, plager meg noe forferdelig..[&o]

Back
Topp