Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minimum uke før, ikke så mye lenger en det nødvendigvis. Ikke alle svarer så du må regne med de kommer. Pølser høres greit ut, evt skriv (også kylling pølse)
Det hjelper også å prøve å prate med foreldre hvis du møter dem i bhg og spørre om barna kommer.
Takk for svar dette blir vår første barnehagebursdag og de har nettopp byttet avdeling, så det blir veldig spennendeJeg syns en uke før er fint. Her har det ofte blitt lagt ut på mandag og feiringen er på lørdag. Vi måtte gjøre det da det var rett etter ferie og vi ikke kunne ha det senere, men ville lagt ut en uke før om mulighet
Her har alle svart, men ville tenkt at de kommer om jeg ikke hadde hørt noe.
Har vært servert pølser i alle barnebursdager vi har vært. Håper folk klarer å gi beskjed om evnt allergier e.l., men skriv gjerne på at de skal gi beskjed
Han blir fire de fleste jentene har hatt jentebursdag fra fireårsdagen, men det er bare en av guttene som har hatt. Vi inviterer alle, selv om det blir 26 barn. Han leker mest med to av jentene og to av guttene, så for oss føles det rart å droppe jentene. I tillegg har vi litt uteaktiviteter planlagtDette var en fin tråd til og spørre om når det er vanlig og begynne med bhg/barnebursdag og egentlig? Hvor gammel blir din? og inviterer du alle på samme avd da?
Hun blir 3, 17 september så tror nok vi utsetter sånn bhg bursdag til neste årHan blir fire de fleste jentene har hatt jentebursdag fra fireårsdagen, men det er bare en av guttene som har hatt. Vi inviterer alle, selv om det blir 26 barn. Han leker mest med to av jentene og to av guttene, så for oss føles det rart å droppe jentene. I tillegg har vi litt uteaktiviteter planlagt
Hvor gammel blir din?
Takk for svarTror vi leverte rundt 14 dager før. Husker ikke helt. Ikke forvent at alle svarer nei
Takk, mulig vi går for noe sånt, det er en lørdag, så i løpet av mandag-onsdag uken før tenker jeg etter å ha luftet det herHer har det hvert 10-14 dager i forveien.
Det synes jeg er fint. Gjort det selv.Takk, mulig vi går for noe sånt, det er en lørdag, så i løpet av mandag-onsdag uken før tenker jeg etter å ha luftet det her
svar, det skal vi skrive påMe leverer stort sett 1 uke før. Og eg skriver på lappen venligst gi beskjed visst du ikke kan komme eller allergi osv.