Når innsett?

Førstings

Elsker forumet
VIP
Novemberbarna 19
Var på UL idag og ble målt til 10mm. Er på syklusdag 10. Når er det vanlig å ha innsett og hvor mange mm skal den ca være ved innsett?

Får tilbakemelding imorgen da, men er vanvittig spent/nysgjerrig[emoji5]

Ved IVF mener jeg de ønsker ca 17 mm eller mer. Jeg var inne i dag, og hadde for det meste 15 - 20 mm. De sa at de var moden og klar, mens de to på 10 mm og 13 mm måtte få vokse litt til.

Ser nå at vi muligens prater om litt forskjellig [emoji85] Jeg tenkte på uttak, men ser nå at du tenker på innsett. Regner med det da er fryseforsøk du skal ha? Da aner jeg ikke dessverre.

Var på UL idag og ble målt til 10mm. Er på syklusdag 10. Når er det vanlig å ha innsett og hvor mange mm skal den ca være ved innsett?

Får tilbakemelding imorgen da, men er vanvittig spent/nysgjerrig[emoji5]
Alt fra 17-30mm er vanlig har jeg lært her inne.
Man har innsett noen dager etter at eggløsningen har vært, avhengig av om det er 2/3 dgrs eller blasto.

Jeg tror det er snakk om fryseforsøk, og da snakk om livmorslimhinnen?
10mm høres egentlig veldig bra ut tror jeg.
Hørt at det er absolutt minst 7mm... men jeg vet faktisk ikke hvor mye de vil ha før innsett :eek:

Alt fra 17-30mm er vanlig har jeg lært her inne.
Man har innsett noen dager etter at eggløsningen har vært, avhengig av om det er 2/3 dgrs eller blasto.
Altså.. ledende follikkel, men det skjønte du forhåpentligvis. Kunne ikke se på innlegget at du mente slimhinnen..sorry.

Back
Topp