Når innsett ender på helligdager

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei. Jeg skal ha innsett i mai, om det ikke ender på helligdager. Når jeg regner på det allerede nå vil det da havne på helligdagene siden jeg har ganske regelmessige sykluser. Ganske frustrerende siden jeg ble overstimulert nå og må vente helt til mai. Også er det ikke sikker det blir da heller. Er det ikke noe jeg Kan ta for å utsette eggløsning noen dager? Dette er det offentlige og virker ikke som de ville anstrenge seg for å få det til. :oops:
 
Ta en spansk en, dra til privat gyn og si du skal på en skikkelig ferietur og forventer mens da. Utsett mens med piller og ta-da!
 
Hei. Jeg skal ha innsett i mai, om det ikke ender på helligdager. Når jeg regner på det allerede nå vil det da havne på helligdagene siden jeg har ganske regelmessige sykluser. Ganske frustrerende siden jeg ble overstimulert nå og må vente helt til mai. Også er det ikke sikker det blir da heller. Er det ikke noe jeg Kan ta for å utsette eggløsning noen dager? Dette er det offentlige og virker ikke som de ville anstrenge seg for å få det til. :oops:
Utsett mens med primolut ..fått det i privat forsøk for å time det når det passer, funka fint det.
 
Hei. Jeg skal ha innsett i mai, om det ikke ender på helligdager. Når jeg regner på det allerede nå vil det da havne på helligdagene siden jeg har ganske regelmessige sykluser. Ganske frustrerende siden jeg ble overstimulert nå og må vente helt til mai. Også er det ikke sikker det blir da heller. Er det ikke noe jeg Kan ta for å utsette eggløsning noen dager? Dette er det offentlige og virker ikke som de ville anstrenge seg for å få det til. :oops:
Har tidligere fått vite at innsett kan times litt - altså innsett kan være mellom dag 2 og 5 etter uttak som jo gir litt slingringsmonn. Evt så kan du jo diskutere med de muligheter for å fryse embryo sånn at innsett passer med åpningstider. Hvis det gjelder frosne embryo så kan det iallfall times da de tiner de opp samme dag som innsett.

Uttak er det jo vanskeligere å time da.
 
Du kan ikke få styrt syklus ved innsett da? Da kan det times litt bedre. Sett at det er kun innsett/fryseforsøk. Forøvrig så kan syklusen tulle litt etter uttak, så om du ble overstimulert nå, så KAN neste syklus være litt annerledes enn normalt.
Også finnes det jo medisiner for å utsette mens som nevnt over.
 
Back
Topp