Når ingenting smaker godt, hva får du i deg?

Lotta915

Glad i forumet
Jeg spiser annen hver time for å unngå for sterk kvalme. Men alt jeg spiser gir en vond ettersmak i munn, det samme med drikke. Brus er for søtt, saft er for søtt, vann gir vond ettersmak, juice gir halsbrann.
Noen råd?
 
Fine rundstykker med smør
Vann
Salt potetgull
Salte kjeks
 
Jeg tror du bare må spise det du tror du klarer å få ned. For meg hjelper det ikke med noen råd fra andre. Kjenner igjen det at alt får forferdelig ettersmak. Det verste for meg var ting med mel. Pasta og brød. Men også poteter smakte plutselig som å spise rå poteter. Jeg drakk veldig lys saft da jeg var på det verste. Nå har jeg forstått at jeg må spise mye mer enn jeg gjorde for å ikke være så kvalm at jeg ikke fikk i meg noe som helst. Blir sulten(kvalm) omtrent med en gang jeg er ferdig med å spise, og må spise igjen :hungover:
 
French fries!

Og ja; spis og drikk det du vil. Hvis man prøver på noe man ikke vil kan det bli totalt krise :dead::depressed:
 
Appelsin, pink lady epler, ostepop. Hva enn som frister der og da :p

Har hørt fra andre at French fries og saltstenger kan være fint, for det er lite fett, men salt og karbohydrater. Lett å få ned hvis det "funker".
 
Det er så rart åssen smaken forandrer seg! Skulle spise svigermors krumkaker, som ALLE elsker. Krumkake har nok aldri vært min favoritt julekake, men har vært godt likdom. Nå smakte det KUN egg. Sprø eggdeig liksom:hilarious: spiste én og ferdig med det. Samme med hennes karamellpinner. De elsker jeg, men det smakte rå deig eller noe. Vet ikke åssen jeg kan forklare det. Så ble kun én av de og:hilarious:
 
Her går det mye i oppkuttet agurk og gulrot som snacks. Maten som smaker minst verst er ristet brød med smør. Ellers går det i salt potetgull og kullsyrevann med sitron i.
 
Sist jeg var gravid husker jeg at bananer smakte mugg, så vegret meg, men nå var det utrolig godt. Bare venter på åpen butikk i morgen så jrg får handlet bananer :happy:
 
Nå skal jeg nyte kveldens appelsin!
 
Smothie, hjemmebakt brød eller ritz kjeks er det som har funket her
 
Runde fine knekkebrød fra Wasa med havsalt og sesamfrø toppet med smør og hvitost... All day every day... :hilarious:
 
Back
Topp