Når i syklusen?

Starbucks

Forumet er livet
Når i syklusen kan man begynne behandling (spray)? Etter samtale så får man en oppstartsdato, men når i syklusen er dette som regel,
 
Jeg startet opp ca 1 uke før mens

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
jeg mener å huske jeg startet på dag 21
 
Dag 20 eller 21 :)
 
Begynte på dag 20 i syklus


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wow! Så hvis jeg har veldig flaks, så kan jeg begynne rett etter samtalen? *HÅÅÅPE*
 
Spørs om de har kapasitet på klinikken. Jeg var på forsamtale dag 5 i syklus, men måtte vente til neste syklus på grunn av at det var fullbooket der.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, jeg har vel kanskje litt for høye forhåpninger. Hehe:) Håpe på det beste og forvente det verste, eller hva?:)
 
Hvilken klinikk var du på *lillemy*?
 
Var ikke meningen å ta motet fra deg da. Jeg ble skuffa når jeg måtte vente, trodde jeg rakk det den syklusen jeg var på samtale. Men det kan jo hende du får startet opp da.

Jeg hører til i Porsgrunn. Du da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser at du skal på privatklinikk. Det er det sikkert ikke noe venting:). Offentlig er jo bare venting.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal på Fertilitetssenteret i Oslo. Så jeg håper på at det skal gå raskt der:) En venninne startet opp 2 uker etter samtale:) Det er jo lov å håpe, men greit 0 være litt realist også:D
 
når jeg var på samtalen så var det vel rett før mensen ( dukket vel opp et par dager etterpå) og jeg fikk starte opp med en gang :) så det er mulig å komme fort inn, (dette var våren 2012)

så håp på det beste :) det værste kommer av seg selv :p :/
 
Haha:) Det ordtaket skal jeg søren meg huske på! :p Jeg kommer inn til samtale på dag 19, og ser folk skriver at man starter på 20/21 så jeg krysser alt som kan krysses:)
 
Jeg var til forsamtale i dag på privatklinikk, på dag 21. Og jeg begynte med nesesprøy i dag :D
 
Back
Topp