Når i svangerskapet begynte du å bruke gravidklær?

Ja, fikk mage rundt uke 9[emoji33] Måtte begynne med gravidbukse da. Har kun funnet noen få fine topper på hennes, så bytter mellom de. Skulle hatt litt flere å velge mellom.

Veldig tidlig, var nok enda i første trimester. Var superubehagelig med alt som strammet. Syns gravidbukser er mye vanskeligere enn topper..

Magen kom tidlig [emoji14] Begynte vel å kjøpe rundt uke 15 :)

Tror jeg begynte å bruke det i uke 15 ca. Var så ubehagelig med alt som klemte, så det var en befrielse[emoji4] topper begynte jeg med litt senere.

Bukser fra uke 9, kjøpte noen topper nå i uke 16.

Første svangerskap begynte jeg med gravidklær i 6/7 måned. Er 19 uker på vei nå og har fått en tydelig mage, men bruker vanlige klær enda. Er noen bukser jeg ikke kan bruke lenger da.

Husker ikke de første svangerskapene, men denne gangen begynte jeg med gravidbukser i uke 9. Magen kom raskt, og jeg tåler ikke noe som klemmer på magen når jeg er gravid [emoji28]

Sist brukte jeg gravidbukse uke 16.

Nå er jeg i uke 23 og ennå ikke gått over. Men har gått ned i vekt så buksene mine er alt for store. Men de sitter ikke like godt så regner med å bruke gravid bukse om ikke mange dagene:p

( magen er større nå en det den var sist)

Bluser topper kjoler aldri hatt noe problem å finne. Har som regel brukt det jeg har i skapet. Alltid likt lange topper

Fortalte nyheten til familie i uke 10. Uke 11 poppet magen skikkelig ut :P
Begynte med løsere bukser da. Gravidbukser begynte jeg vel med i uke 13-14.
Brukte mine egne topper/gensere. Hadde flere fleecejakker som var godt tøyelig.

Første: uke 10
Andre: uke 16

Begynte vel rundt uke 18, men ikke så mye pågrunn av magen. Mer pågrunn av blæra :P

Begynte i går (6+2) [emoji23] ser ut som jeg er mye lengre på vei da

Første begynte jeg rundt uke 14 tror jeg.
Men andre mann i uke 6. Da var alt som strammet på magen vondt

Tror jeg kjøpte meg gravidbukser i uke 6. Men det var pga oppblåsthet. Magen poppa ikke på ordentlig før i uke 17 [emoji272]

Back
Topp