Når i graviditeten begynte du å handle inn til den lille?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Så å si med én gang jeg fikk det bekreftet :P De store tingene begynte vi med i 5.-6.måned.
 
Siste trimester. Hadde alle de store tingene fra før etter storesøster, så manglet ikke så mye.
 
Denne gangen hadde vi det meste vi trengte etter forrige mann.
Forrige gang begynte vi etter oul, når vi så at alt var bra og hva det ble.
 
Handlet et plag da jeg var tre og en halv mnd på vei, de store tingene i tredje semester...
 
Begynte smått etter OUL i uke 17 :)
 
Kjøpte første plagget rundt 12 uker tror jeg :) hadde vært på ul i uke 10 og sett bankende hjerte så dristet meg til å kjøpe allerede da :)
 
Etter OUL i uke 18. Var så redd for at noe skulle gå galt før det. Ble faktisk litt irritert på min søte søster, som i glede over å skulle bli tante kjøpte klær til min baby allerede før uke 12. Følte at hun med det utfordret sjebnen litt for mye...
 
Etter OUL i uke 18. Var så redd for at noe skulle gå galt før det. Ble faktisk litt irritert på min søte søster, som i glede over å skulle bli tante kjøpte klær til min baby allerede før uke 12. Følte at hun med det utfordret sjebnen litt for mye...
Jeg kjente og på det sama. Jeg torde ikke å begynne før jeg var nermere 25 uker. Eineste vi kjøpte før var basen til bilsete siden vi var i Tyskland. Var ikke mye høg i hatten då. Var heller ikke like glad når folk kom med ting til meg når jeg selv ikke turde å handle inn.
 
Vi handlet vel første klesplagget etter tidlig ul i uke 11:D de store tingene begynte vi med i august. Termin desember. Husker ikke uketall;)
 
Hmm.. Handlet vogn i uke 24.. Alt annet i uke 30 ca :-)
 
Småting litt underveis, men de store tingene kjøpte vi i 3 trimester :)
 
Ikkje før i tredje trimester. Hugsar ikkje nøyaktig kortid. Var så livredd for å miste og at det skulle vera noko feil. Mamma byrja lenge før meg. Vi fekk ikkje alt på plass før etter han vart fødd. Hadde eigentleg termin 6. januar, men han kom 15 dagar før og mannen var innlagt på sjukehus, så fekk ikkje gjort noko særleg.
 
Back
Topp