Når i fødselen gikk vannet ditt?

15 t før babyen kom. Cirka 9timer før første rie. Satt og tisset, stanset aldri. :p
 
Ett par timer etter riene startet. Ca. 1 døgn før han var ute.
 
Vannet ble tatt av jordmor 6timers aktiv fødsel :) tok enda 6 timer før hun kom.
 
Vannet ble tatt av jordmor da åpningen var 10 cm og jeg hadde pressemelding. Ca 1t før han så dagens lys (eventuelt lampelys)
 
Vannet gikk uventet, 2 uker før termin, på kjøpesenteret [emoji28] 8 timer etter var han ute[emoji4]
 
Rett etter at jeg hadde fått beskjed om at jeg mest sannsynlig kunne sjekke ut fra obs posten på sykehuset 3 uker før termin :)
 
Legen tok det ca. 1 time før ho kom. Var på 7cm
 
Fødselen startet med vannavgang. Hun var ute dagen etter.
 
Vannet gikk fredag morgen. Hun var ute søndag ettermiddag.
 
Vannet gikk mens jeg sov, 2+1uker før haste ks.
Født prematur
 
Vannet gikk mens jeg sov. Jeg våknet på morgenen og registrerte at vannet hadde gått en eller annen gang i løpet av natta og 3 timer senere var barnet ute.
 
Vannet ble tatt i forsøk på å starte fødselen. Eller "gikk og gikk". Ble lagt inn på overtidskontroll pga.av lite fostervann så var knapt noe vann som kom.
 
En eller annen gang rett før hun kom tenker jeg.. Fødte i badekar så ikke så lett å merke når vannet gikk.
 
Vannet gikk lørdag morgen uten at riene startet så ble satt i gang på søndag og hun ble født søndag kveld <3
 
Her bare sildret det forsiktig og deretter rant det så og si konstant fra lørdag ettermiddag til mandag kveld. Fødselen ville ikke starte selv om vannet gikk, så ble satt i gang og endte med styrtfødsel på 1 time og 15 min.
 
Back
Topp