Når/hvordan fortelle barnefaren?

Myra90

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Marshmallows2021
Junibollene 2023
Hei! Samboer jobber borte på anlegg fra mandag til torsdag hver uke, dvs at han reiste på jobb i morrest.
I helga var vi på en liten ferietur, og da jeg fikk blødning lørdag 12 DPO trodde jeg det var mensen og sa det til han, og at det ikke gikk denne gangen heller. I løpet av gårsdagen kom det ikke mer blod, og jeg googlet festeblødning og fant ut at det var helt rett tid for det!
Fikk plutselig opp håpet litt, men sa ingenting til han. I morrest testet jeg kjempepositivt på 14 DPO, med 2-3 på CB digital! Da var han altså allerede reist.

Nå lurer jeg veldig på når jeg skal fortelle det! Jeg synes liksom en sånn nyhet er for stor til å sendes på messenger eller ringes om! Han kommer jo hjem på torsdag og da har han ferie (skal rett avgårde på motorsykkeltur med venner da..), så lurer på om jeg skal gjøre litt ut av nyheten da, gi han en pappakopp og graviditetstesten eller noe?

Hva ville dere gjort?:)
 
Sniker. Første gang jeg var gravid kjøpte jeg en søt body i str 50 med sokker, pakket det inn sammen med graviditetstest og ba han pakkr opp :) var veldig gøy!
 
Ja kjøp en pappakopp! Så stas <3
Jeg lurer på det samme. Min mann er veldig opptatt denne uka. Så spurte han idag om han ville ha oppdateringer av testkjøret mitt, men det ville han ikke før IKM nærmet seg. Så tenker å kjøpe inn en liten ting, gjemme den på badet, si at jeg skal ta en test (digital) og komme ut med positiv test og den tingen :angelic: Kanskje da^^
 
Takk for svar! Da tror jeg at jeg sitter på hemmeligheten til han kommer hjem, og lager en liten baby surprise-gave!:D
 
Venninna mi ventet til de skulle drikke kaffe i sofaen etter middag den dagen hun fikk positiv test, så sjenket hun kaffe i en kopp med "verdens beste pappa" på og ga han ❤❤ Syns det var så søtt!
 
Back
Topp